به گزارش ايسنا، در آخرين ديدار هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال امروز از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقيقه قهرمان و نايب قهرمان نيم فصل اول در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند اما جدال آنها در پايان ۹۰ دقيقه برندهاي نداشت و استقلال و سپاهان با تساوي يك بر يك به كار خود پايان دادند.

هواداران استقلال بارها به سعید مظفری‌زاده، ‌قاضی این مسابقه معترض شدند و با پرسپولیسی خواندن او ادعا کردند که این داور به نفع سپاهان سوت زده است.

در دقیقه ۱۲ تیم فوتبال سپاهان صاحب یک ضربه کرنر شد که جانواریو این کرنر را ارسال کرد اما مدافعین استقلال به خوبی توپ را از محوطه جریمه دور کردند.

دقیقه ۱۵ جواد شیرزاد با یک ضربه محکم دروازه سپاهان را تهدید کرد اما مدافعان این تیم توپ او را برگرداندند و عماد رضا را صاحب یک موقعیت خوب کردند. عماد رضا در آستانه ورود به محوطه جریمه استقلال با خطا متوقف شد تا تیمش صاحب یک ضربه ایستگاهی از موقعیتی مناسب شود. نویدکیا این ضربه را روی دروازه ارسال کرد ولی رحمتی به راحتی آن را مهار و یک ضد حمله سریع را آغاز کرد. در نهایت اسماعیل شریفات فرصت به دست آمده روی ضد حمله را از دست داد تا آه از نهاد هواداران آبی‌پوش برآید.

دقیقه ۲۰ آرش برهانی در موقعیتی بسیار خوب صاحب توپ شد اما ضربه فنی او را رحمان احمدی به راحتی مهار کرد. تماشاگران استقلال به شدت نسبت به این ضربه برهانی اعتراض کردند.

دقیقه ۲۱ آبی‌پوشان می‌توانستند زننده اولین گل بازی باشند اما احمدی ضربه محکم مهاجم استقلال را دور کرد.

دقیقه ۳۲ جانواریو در حالی که شریفات در حال ورود به محوطه جریمه سپاهان بود، وی را سرنگون کرد تا استقلال را صاحب یک ضربه ایستگاهی کرده باشد. فریدون زندی این ضربه را از سمت چپ به روی دروازه فرستاد تا در یک رفت و برگشت، جواد شیرزاد با ضربه‌ای محکم اولین گل بازی را برای استقلال به ثمر برساند.

دقیقه ۳۷ سپاهان روی ضد حمله می‌توانست به گل تساوی برسد اما حاصل این حمله زردپوشان تنها یک ضربه کرنر بود تا نیمه نخست با همین یک گل به پایان برسد.

در دقیقه ۵۴ سید مهدی سید صالحی روی یک سانتر از جناح راست دروازه استقلال موفق شد گل مساوی سپاهان را به ثمر برساند. او پس از به ثمر رسیدن گل، به سمت هواداران استقلال رفت اما این حرکت سید صالحی با اعتراض شدید هواداران استقلال مواجه شد و در این لحظه کادر فنی سپاهان هم سعی داشت مهاجم تیم خود را از آن نقطه زمین دور کند.

در دقیقه ۵۷ جواد شیرزاد زننده تک گل استقلال می‌توانست با زدن دومین گلش یک بار دیگر استقلال را از حریف پیش بیاندازد اما ضربه محکم او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۶ استقلال با حرکت سریع اسماعیل شریفات در محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد که البته در این صحنه بازیکنان و مسئولان تیم اصفهانی معتقد بودند هاشم بیک‌زاده هیچ خطایی را مرتکب نشده است. با این حال مجتبی جباری پشت ضربه پنالتی ایستاد اما ضربه او را رحمان احمدی دروازه‌بان سپاهان بار اول به طور ناقص و پس از آن با یک شیرجه بلند به طور کامل در اختیار گرفت تا خیال سپاهانی‌ها راحت شود. پس از این صحنه تماشاگران استقلال با تشویق جباری سعی داشتند کاپیتان تیم‌شان را دلداری داده و روحیه او را برای ادامه بازی همچنان بالا نگه دارند.

در صحنه‌ای مهدی رحمتی پس از گرفتن توپ قصد داشت با یک شروع مجدد، سریعا تیمش را در موقعیت ضد حمله قرار دهد اما عماد رضا با مزاحمت‌های خود مانع از حرکت رحمتی شد و هواداران استقلال هم در اعتراض به حرکت مهاجم عراقی، او را بی‌غیرت خطاب کردند!

در دقيقه ۷۶ بازي گوران ژركوويچ مهاجم صربستاني استقلال كه دو، سه دقيقه بود وارد زمين شده بود، صاحب يك موقعيت تك به تك شد اما ضربه را به آسمان كوبيد تا هواداران استقلال به شدت به او اعتراض كنند.