به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی سید صالحی پس از پایان دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار حساس، جذاب و نفسگیری بود و من معتقدم ما می‌توانستیم پیروز این دیدار باشیم و نباید بازی با نتیجه تساوی به پایان می‌رسید.

مهاجم تیم سپاهان در پاسخ به این سئوال که " دلیل اهانت هواداران به شما چه بوده است؟ "، گفت: من دو سال با بازیکنان و هواداران استقلال زندگی کردم و همیشه برای آنان احترام قائل بودم.

وی تاکید کرد: من بازیکن بی‌غیرتی نیستم و هواداران استقلال می‌دانند زمانی که من در این تیم بودم با تعصب تمام برای آنها بازی کردم اما اینکه چرا مرا بی‌غیرت می‌خوانند واقعا برایم جای تعجب دارد.

سیدصالحی در خصوص اعتراض هواداران استقلال به نوع شادی‌اش پس از گل نیز گفت: من اصلا شادی نکردم بلکه روی زیر پیراهنم اسم مقدس فاطمه زهرا(س) را نوشته بودم و آن را نشان دادم اما نمی‌دانم چرا هواداران این طور استنباط کردند که من به خاطر گلی که زده‌ام شادی می‌کنم.

مهاجم تیم سپاهان اصفهان در پایان از تمامی هواداران استقلال تشکر کرد و افزود: من هواداران استقلال را دوست دارم و برای آنها احترام خاصی قائلم. در مدتی که در تیم استقلال بازی میکردم آنها همیشه مرا مورد محبت خود قرار میدادند.