سرمربی تیم فوتبال سپاهان کسب یک امتیاز در ورزشگاه آزادی را مطلوب دانست و گفت: حقمان در دیدار برابر استقلال بیشتر از یک امتیاز بود.

به گزارش مهر، " زلاتکو کرانچار " پس از تساوی تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی ضمن بیان مطلب فوق گفت: این یک امتیاز برای ما خوب بود. بازیکنان سپاهان با کیفیت بالا بازی خوبی را ارائه کردند و لیاقتی بیشتر از تساوی داشتند، به خصوص در نیمه دوم که تغییراتی در تیم دادیم و تمام روند بازی را در اختیار داشتیم.

وی با تاکید براینکه انتظار او و شاگردانش در مصاف با استقلال رسیدن به پیروزی بوده است، ادامه داد: ما می‌خواهیم فاصله خود را با صدرنشین که استقلال است روز به روز کمتر کنیم. از روزی که آمدم تلاشم این بود که کیفیت نهایی تیم را ارائه دهیم و از لحاظ بدنی، روانی و تاکتیکی که سه فاکتور بزرگ جهانی برای موفقیت است قدم به قدم جلو برویم که خوشبختانه روز به روز بهتر می‌شویم.

سرمربی تیم سپاهان خاطر نشان کرد: ما این قدرت را داریم تا در بازی‌های بعدی جهش بالاتری داشته و امتیاز خود را با صدرنشین کاهش دهیم، البته هنوز نتوانسته‌ایم توان واقعی سپاهان را در زمین ارائه دهیم.

وی در مورد مدعیان قهرمانی لیگ اضافه کرد: بعد از استقلال که ۶ امتیاز از ما بالاتر است، تراکتورسازی و نفت تهران هم رقیبان ما هستند ضمن اینکه ممکن است تیم‌های دیگری نیز در ادامه مسابقات به این تیم‌هایی که نام بردم اضافه شوند اما تا پایان هفته سی و چهارم هیچ چیز مشخص نیست و نمی‌توان گفت کدام تیم قهرمان می‌شود اما ما تلاش می‌کنیم روز به روز فاصله خود را صدر جدول کمتر کنیم.

کرانچار خاطر نشان کرد: هدف ما استفاده از قلب دفاع استقلال برای رسیدن به گل نبود ولی توپ بازیکنان کناری‌مان دیر می‌رسید و در انتقال توپ به جلو سرعت کافی را نداشتیم. این مشکلات در نیمه دوم برطرف شد و توانستیم بازی بهتری را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه نویدکیا میتوانست با پاس دادن به عمادرضا در دقایق پایانی موقعیت صددرصد گلزنی را به وجود آورد، گفت: ما در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم از موقعیتها بهتر استفاده کرده و حقمان پیروزی بود.