به گزارش تماشا،حسین علوی بدون اینکه یک دقیقه هم در نیم فصل اول لیگ یک بازی کرده باشد، با استقلال به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال قرارداد دو و نیم ساله بسته.

این درحالی است که منصور پورحیدری گفته او و پریز مظلومی از این خرید خبر نداشته اند. علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال اما در گفت و گو با تماشا این موضوع را رد و تاکید می کند کادر فنی تیمش با این خرید مخالف نیست.

*به نظر می رسد خرید جدید شما دردسرساز شده است.

چرا این حرف را می زنید؟ علوی جزو سهمیه زیر ۲۳ سال ماست.

*اما آقای پورحیدری گفته نه او و نه مظلومی از این خرید خبر نداشته اند.

اتفاقا ایشان برعکس این حرف را زده است.

*الان مصاحبه ایشان جلوی روی ماست.

شما بروید مصاحبه جدیدش را بخوانید که گفته کادر فنی موافق است. برای ما حرف آخر ایشان ملاک است.

*خب حتما به خاطر توصیه شما این کار را کرده. ایشان چند ساعت قبل از مصاحبه ای که شما می گویید، حرف دیگری زده.

اگر پورحیدری و مظلومی این خرید را قبول نداشته باشند که به خود من می گویند. ما با اطلاع آنها این کار را کرده ایم. تازه علوی جزو سهمیه های اصلی ما نیست و چون جای خالی داشتیم، او را خریدیم. او قرار است برای تیم امید بازی کند.

*چرا این حرف را می زنید؟ او قرار است برود سر تمرین تیم اصلی و آقای پورحیدری هم گفته باید ببینیم چه شرایطی دارد. تازه شما قرارداد دو و نیم ساله با او بسته اید.

چه عیبی دارد؟ ما به شرط فسخ قرارداد این کار را کردیم. او که جای خالی ما را پر نمی کند.

*از باشگاه خودتان شنیدیم که او چون یکی از نزدیکانش می خواهد برای شما اسپانسر بگیرد به استقلال تحمیل شده است.

خاک بر سر ما که بخواهیم به خاطر اسپانسر، بازیکن بگیریم، یعنی استقلال این قدر بدبخت شده است که چنین کاری بکند؟

*ولی می گویند یکی از اعضای هیئت رئیسه باشگاه قول داده اگر او را بردارید، اسپانسر خوبی برای باشگاه جذب می شود.

نمی دانم چرا حالا که تیم دارد با این قدرت و هیبت جلو می رود، آن وقت دوستان این مسائل را مطرح می کنند.

*ما هم دلیل مقاومت شما را نمی فهمیم. در دنیا خیلی از باشگاه ها هستند که یک بازیکن را به خاطر جذب اسپانسر می خرند. این کار خیلی بدی نیست اما شما مقاومت می کنید. قبول کنید خرید بازیکنی که یک نیم فصل در لیگ یک بازی نکرده، خیلی عجیب و شائبه برانگیز است.

اگر شما دوست دارید من بگویم او را به خاطر اسپانسر جذب کردیم خب همین را بنویسید. بنویسید استقلال برای آوردن اسپانسر یک بازیکن خریده.

*حالا خیلی ناراحت نشوید، در روزهای آینده همه چیز معلوم می شود. راستی کار کرار با شاهین تمام شد؟ می گویند فیروز کریمی به شما زنگ زده و خواسته رضایتنامه اش را بدهید.

او قرار است مبلغی را به استقلال بدهد و رضایتنامه اش را بگیرد.

*چقدر باید بدهید؟

با هم توافق کردیم و همه هم امضا کرده اند که ۲۰۰ میلیون بدهد و برود. هر وقت این پول را بدهد، یک دقیقه بعد رضایتنامه اش حاضر است.

*به عنوان آخرین سوال، از نقل و انتقالات نیم فصل راضی هستید؟ خیلی ها می گویند شما برعکس اول فصل، در نقل و انتقالات نیم فصل باختید.

اصلا این طور نیست. ما دو بازیکن خوب خارجی گرفته ایم و من کاملا راضی هستم. شک نکنید که تیم ما قوی تر از نیم فصل اول شده است. این را در ادامه مسابقات ثابت می کنیم.