استوارها هم درنود حاشیه ساز شدند!

سرویس ورزشی افکار نیوز- نود دوشنبه شب زمستانی با اجرای عادل فردوسی پور مثل همیشه حواشی از جنس فوتبال به همراه داشت .

جام نام ها خالی است

به گزارش سرویس ورزشی افکار نیوز، فردوسی پور پس از اعلام سئوال نظرسنجی گفت بازیکنانی چون حمید درخشان، فرهاد مجیدی و… هم می توانستند در میان گزینه ها قرار بگیرند اما ۴ بازیکن مطرح شده تکنیکی ترین نفرات فوتبال ایران در سه دهه اخیر از نگاه کارشناسان برنامه هستند که برترین آن ها با رای مردم انتخاب خواهد شد.

پس از سرداران نوبت استوار است
فتح الله زاده که بعد از صحبت های رویانیان و محمدی روی خط آمده بود گفت: تشکر می کنم که بالاخره بعد از سردارها وقت به استوارها هم رسید اما شما(فردوسی پور) اجازه نمی دهید ما حرف بزنیم.

از اشک تا پیشنهاد …
در این آیتم، دوربین ۹۰ به خانه خانواده ای در ملارد کرج رفته بود که فرزندشان در یک مدرسه فوتبال با ضربه مربی اش که به سینه او برخورد کرده بود دچار آسیب شدید قلبی شده است. این خانواده بعد از این ضربه، نتوانستند از بیمه ورزشی فرزندشان استفاده کنند و مادر این کودک اشک می ریخت از اینکه یک نهاد دولتی متولی ورزش چه بر سر کودک شان آورده و پاسخگو هم نیست. عادل که خودش هم متاثر شده بود از اشک های این مادر، می گفت کاش گاهی وقت ها کمی انسانی و اخلاقی به بعضی مسائل نگاه کنیم نه قانونی.

دقایقی بعد، امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتورسازی روی آنتن ۹۰ آمد. او در ابتدای حرف هایش پیشنهاد تاسیس صندوقی را برای حمایت از همه این آسیب دیدگان اینچنینی در ورزش داد که پیشنهادی است ارزشمند برای کمک به خانواده هایی که از آیتم های فوتبال حرفه ای لطمه می بینند.

نام گذاری قلعه نوعی برای عادل …آقای فردوسی پور عزیز
زمانی که امیر قلعه نوعی به روی خط ارتباطی نود آمد در جریانات بحثبا ویسی زمانی که ویسی در میان صحبت هایش می گفت آقای فردوسی پور عزیز!
قلعه نوعی بیان کرد : خیلی خوشحالم که این نام را برای شما من گذشتم آقای فردوسی پور عزیز....