ویسی: انگیزه‌ زیادبرای شکست سپاهان دارم

عبدالله ویسی در گفتوگو با خبرنگار ایلنا در خصوص دیدار تیمش برابر تیم سپاهان اصفهان در هفته نوردهم لیگ برتر اظهار کرد: ما شرایط خوب و ایده آلی داریم و برای این دیدار کاملا آماده هستیم و بدون شک نسبت به گذشته بهتر بازی خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: یک دیدار ۶ امتیازی با تیم سپاهان در پیش رو داریم و هر دو تیم برای برد بازی خواهند کرد چراکه تساوی در این دیدار به نفع هیچ یک از تیم‌ها نیست و فقط رقبای ما را خوشحال ‌می‌کند.

ویسی با اشاره به آماده سازی خوب تیمش در تعطیلات بین دو نیم فصل لیگ بر‌تر گفت: ما تمام تلاش خود را در جهت داشتن یک برنامه ریزی جامع برای نیم فصل دوم رقابت‌ها به کار بسته‌ایم و امیدوارم با پیروزی در دیدار فردا مقابل تیم سپاهان به این مهم جامعه عمل بپوشانیم.

ویسی در رابطه با انگیزه تیم صبای قم در این دیدار خاطرنشان کرد: من ۹ سال به عنوان بازیکن در تیم سپاهان بودم و همچنین برخی از بازیکنان ما هم قبلا در این تیم عضویت داشتند. با این تیم آشنایی داریم و تمام توانمان را به کار ‌می‌گیریم تا در این دیدار برنده رقابت باشیم. متاسفانه آنها سال گذشته برخورد خوبی با من نداشتند و به همین دلیل امسال انگیزه‌های بسیاری برای برتری بر این تیم دارم.

وی تصریح کرد: عملکرد ما در نیم فصل خوب بود و در برنامههای خود قرار بود در هر ۵ بازی ۸ امتیاز کسب کنیم و خوشبختانه تا حدی به این هدف رسیدیم چراکه در ۵ بازی اول، ۱۰ امتیاز، در ۵ بازی دوم، ۹ امتیاز و در ۵ بازی سوم ۸ امتیاز کسب کردیم و روند خوبی داشتیم هر چند این روند رو به پایین بود اما امیدوارم در نیم فصل دوم رقابتها با کسب امتیازات جایگاه خوبی را در جدول لیگ برتر به دست آوریم.