به گزارش شبکه ایران،در کنفرانس قبل از بازی مس با نفت تهران که دیشب برگزار شد خستگی از چهره و صدای بلاژویچ می بارید. خستگی که مشخص بود بیشتر از آنکه جنبه جسمی داشته باشد ناشی از روح اوست! هرچند بلاژویچ در ابتدا سعی می کند حرف های روتین خود را در رابطه با بازی عنوان کند و می گوید:" نفت تهران تیم بی ستاره ای است که فوتبال را در بهترین سطح خود بازی می کند. من سه بازی این تیم را دیده ام و علت موفقیت آن ها را تشخیص دادم. آن ها در بیرون از خانه استادانه نتیجه می گیرند و برای همین به بچه ها گفته ام که سخت ترین بازی های خود را پیش رو دارند."

اما سرانجام پای درد دل چیرو باز می شود و در جایی که صحبت از بازیکنان محروم تیم می شود مربی مس لحن صدایش تغییر می کند و می گوید: " از مسائل اداری باشگاه کلافه شدم! در حالیکه می توانستیم دهنوی را در بازی با نفت تهران به عنوان محروم نبینیم اما به دلیل اینکه در ثبت اخطارها در باشگاه کوتاهی می شود ما از استفاده از این بازیکن محروم می شویم. در حالی که در بازی با شاهین بوشهر در لیگ برتر به ما گفتند این بازیکن محروم است ما از او استفاده نکردیم اما بعد مشخص شد او هنوز یک کارت زرد دیگر تا محرومیت فاصله داشته است. حالا با کارت زردی که در بازی قبل گرفت محروم می شود تا ما دو بازی از وجود این بازیکن محروم شویم! این مسئله برای بار اول نیست که اتفاق می افتد و بی نظمی های اداری در باشگاه مرا حسابی کلافه کرده است و من به خاطر این موضوعات شب ها خوابم نمی برد. "

بلاژویچ که مشخص بود به خاطر این موضوع گرد و خاک زیادی هم در باشگاه به پا کرده است با سوالی به یاد بازی حذفی با شاهین و محرومیت مسئله ساز حسن زاده می افتد و می گوید: " این اشتباهات نه فقط به من مربی ضرر می زند که مردم یک استان را به دردسر می اندازد. ما اگر با آن مسئله در بازی با شاهین روبه رو نمی شدیم شاید کل داستان فرق می کرد و شاید الان در فینال بودیم. من مدیر باشگاه نیستم و نمی توانم در رابطه با افراد دیگر باشگاه تصمیم گیری کنم اما فکر می کنم افراد دیگری در باشگاه هستند که باید این امور را با دقت بیشتری انجام دهند. من فقط می توانم بازیکنانم را جمع کنم و آن ها را از نظر روحی و فنی کنترل کنم اما نمی دانم دیگران وظایفشان چگونه تعریف شده است. "

بلاژویچ در پایان به توانایی های بازیکنان کرمانی اشاره می کند و می گوید:" برخی بازیکنان کرمانی نظیر ترابی و اسماعیل بیگی و زنده روح کیفیت جهانی دارند. تا روزی که من در کرمان باشم از این نفرات و بازیکنان کرمانی شبیه به آن ها بیشترین استفاده را می کنم تا به شما ثابت کنم چه گنجینه ای دارید."