به گزارش تابناک،اواسط آذر ماه سالجاري مردي ميانسال وقتي به خانه خود در استان بوشهر رفت با پيكرهاي غرق در خون دو دختر خود مواجه شد و بلافاصله آنها را به بيمارستان رساند. پزشكان وقتي دو خواهر را معاينه كردند، فهميدند يكي از آنها به نام فريده جان باخته است، اما خواهر كوچكتر كه حميده نام داشت، هنوز زنده بود به همين دليل به سرعت به اتاق عمل انتقال يافت و تلاشها براي نجات جان وي آغاز شد.

همزمان با این اتفاق پلیس نیز در جریان ماجرا قرار گرفت و گروهی از ماموران با حضور در بیمارستان تحقیقات‌شان را در این رابطه آغاز کردند. پدر دو خواهر در بازجویی‌ها از چگونگی وقوع حادثه ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت این جنایت در زمان نبود وی و همسرش رخ داده است. از سوی دیگر حمیده در شرایطی نبود که بتواند صحبت کند به همین سبب ماموران به خانه آنها رفتند تا جمع‌آوری سرنخ‌ها و مدارک را از آنجا آغاز کنند.

جست‌وجو در خانه دختران جوان به کشف پنج پوکه فشنگ منجر شد که از یک سلاح کلاشینکف شلیک شده بود. کارآگاهان همچنین متوجه شدند نه‌تنها سرقتی از خانه انجام نشده است، بلکه قاتل به راحتی و بدون هیچ مقاومتی از سوی دختران جوان وارد منزل شده و حتی آنها با هم شام هم خورده‌اند. چند روز بعد وقتی حمیده خطر مرگ را پشت سر گذاشت و توانایی صحبت کردن را به دست آورد، از مرد ۳۵ساله‌ای به نام احمد نام برد. احمد از اقوام دو خواهر بود و آن‌طور که دختر جوان توضیح می‌داد، آن شب به عنوان میهمان وارد خانه آنها شد و سپس دست به اسلحه برد.

در حالی‌که انگیزه احمد از این جنایت هنوز پوشیده بود، کارآگاهان به ردیابی مرد جوان پرداختند و فهمیدند او از روز حادثه دیگر به منزلش نرفته است. در طول یک سال گذشته تمامی تلاش‌ها برای به دام انداختن مرد مسلح بی‌فایده بود تا اینکه چند روز قبل خبری به دست افسران جنایی رسید که محل اختفای متهم را نشان می‌داد. ماموران بعد از کسب این اطلاعات با طراحی عملیاتی ویژه به محل سکونت احمد رفتند و او را بازداشت و از خانه‌اش یک قبضه سلاح کلاشینکف و چند تیر فشنگ جنگی پیدا کردند.

احمد بعد از انتقال به پلیس آگاهی به کشتن فریده و مجروح کردن خواهرش اقرار کرد و در اعترافاتش مدعی شد: «آن شب در حالی‌که دو خواهر در خانه تنها بودند، من به آنجا رفتم، وقتی به خانه آن دو رسیدم از من خواستند بیرون بروم و شام بخرم، من هم این کار را کردم و ساعت حدود ۳۰ دقیقه بامداد بود که به منزل برگشتم بعد از خوردن شام دو خواهر به من پیشنهاد برقراری رابطه نامشروع دادند ولی من نتوانستم این حرف را تحمل کنم و در حالی‌که بسیار عصبانی بودم و از طرفی دو خواهر بر خواسته‌شان اصرار داشتند آنها را به گلوله بستم و بعد از آن خانه فرار کردم.»

متهم به قتل در ادامه اعترافاتش گفت: «من کلاشینکف را در سال ۷۵ خریدم و برای حفظ امنیت خودم همیشه آن را همراه داشتم و فکر نمی‌کردم روزی از آن استفاده کنم، اما روز حادثه آنقدر عصبی شده بودم که متوجه اعمال و رفتارم نبودم، در تمام این یک سال هم مرتب محل زندگی‌ام را تغییر می‌دادم تا دستگیر نشوم.»

بنا بر اين گزارش احمد در حال حاضر در بازداشت به سر ميبرد و تحقيقات براي كشف زواياي پنهان اين جنايت و ادعاي عجيب وي همچنان ادامه دارد.