ترور دانشمندان نشانه ی ناکارآمدی تحریم‌ها

جواد جهانگیر زاده نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با فارس، با بیان اینکه عملیات تروریستی صبح امروز تهران از چندین جهت قابل بررسی است، اظهار داشت: حادثه تروریستی صبح امروز تهران که منجر به شهادت یکی از شخصیت های علمی کشور شد، نشان از ناکارآمدی تحریمها و تهدیدهای دشمن داشت.

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی صبح امروز از آشفتگی دشمن برای مقابله با فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای خبر می‌دهد، افرود: آمریکا برای متوقف کردن حقوق مسلم مردم، از تهدیدهای نظامی تا تحریم‌های اقتصادی استفاده کرد و اگر امروز مشاهده می‌شود، آنها دست به ترور و حرکات تروریستی می‌زنند ثابت می‌کند که تحریم‌ها ناکارآمدی بوده و ناکارآمد خواهد شد که این نتیجه‌ای مثبت برای ملت ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه دشمن همچنان بر " تاکتیک رعب وحشت " برای متوقف کردن فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران امیدوار است، گفت که این توطئه ناکام است و برای دشمنان انقلاب نیز ثابت خواهد شد.

جهانگیرزاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کشور در شرایط بدر و خیبر است نه شعب‌ ابی‌ طالب، گفت: ایران امروز در اوج پیشرفت‌های علمی خود قرار دارد که ترور شخصیت‌های علمی اثبات بیانات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه توسل دشمن به حرکات تروریستی از مسئولیت دستگاه‌های امنیتی را برای پوشش از شخصیت‌های علمی نمی‌کاهد، گفت: مسئولان امنیتی باید برای پوشش شخصیت‌‌های علمی اقدامات جدی‌تری را اعمال کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حادثه تروریستی صبح امروز بخشی از برنامههای دشمن برای امنیتیکردن فضای انتخابات اسفند است، تاکید کرد: نظر قطعی ما این است که فشارهای روانی سیاسی، تهدیدهای نظامی و ترورها در یک کانون طراحی میشود و این کانون از یک مرکز برای مقابله همهجانبه با ایران ماموریت دارد.