به گزارش بولتن نیوز،هفته گذشته رسانه های جمهوری آذربایجان با اعلام اینکه جامعه بهاییان فعال در جمهوری آذربایجان از پذیرش کمک مالی دولت باکو خودداری کرده است، به حمایت دولتی از فعالیت این فرقه ضاله در جمهوری آذربایجان اذعان کردند.

روشن عباس اف رییس جامعه بهاییان جمهوری آذربایجان اعلام کرد این تشکل نیازی به دریافت کمک مالی از دولت جمهوری آذربایجان ندارد. سخنان رییس تشکل بهاییان در باکو به این معنا تلقی می شود که این فرقه ضاله از نظرمالی متمکن و دارای امکانات زیادی است.
فرقه ضاله بهاییت یک سازمان سیاسی وابسته به فراماسونری انگلستان است. این فرقه از همان آغاز شکل گیری از حمایتهای روسیه و فرانسه نیز برخوردار شد و به خرابکاری در ایران مشغول گشت. به نحوی که نقش فعال میرزا حسینعلی نوری معروف به بهاء الله در اقدامات مخرب بابی ها در عصر قاجار و تصمیم جدی امیرکبیر برای فرونشاندن شورش های آنان موحب شد که امیرکبیر از رییس بهائیان بخواهد ایران را ترک کند.

اما چند ماه بعد، امیر کبیر برکنار و به قتل رسید. بجای این سیاستمدار مسلمان و ملی ایران میرزا آقاخان نوری، از عمال وابسته به انگلیس به صدارت اعظمی منصوب شد و سرکرده بهاییان نیز به تهران بازگشت. در شوال ۱۲۶۸، حادثه تیراندازی دو تن از بابیان به ناصرالدین شاه پیش آمد. میرزا حسینعلی نوری معروف به بهاءالله که قرائن و شواهدی برای طراحی این سوء‌قصد توسط وی وجود داشت، مدتی در مقر تابستانی سفارت روس در زرگنده شمیران به سر برد. سپس سفیر وقت روسیه در تهران از سرکرده بهاییان خواست که به خانه صدراعظم برود و از صدراعظم، میرزا آقاخان نوری نیز خواست این امانت دولت روس را خوب محافظت کند!

در این اثنا حتی دولت وقت فرانسه نیز به سرکرده فرقه ضاله بهاییان پناهندگی به فرانسه را پیشنهاد کرد. منابع بهائی توجه دولت روس به سرنوشت میرزاحسینعلی نوری را به علاقه خاص دختر سفیر روس به مشارالیه پیوند می دهند!

وجود موارد زیادی از مکتوبات و نامه های میرزا حسینعلی نوری و اخلاف او با سفرا و نمایندگان دولتهای استعماری انگلیس و فرانسه و روس، ارتباط دول استعماری با فرقه ضاله بابی و بهائی را به اثبات رسانده است. موارد متعددی از علاقه دول استعماری به فرقه ضاله بهاییت، ‌در منابع بهائی وغیر بهائی گزارش شده است. از جمله در ۱۲۷۸، سر آرنولد باروز کمبال، جنرال قنسولی دولت انگلستان، با میرزا حسینعلی در بغداد ملاقات و قبول حمایت و تابعیت دولت انگلیس و مهاجرت به هند استعماری یا هر نقطه دیگری را به او پیشنهاد کرد.

نظیر همین تقاضا را نایب کنسول فرانسه در ایامی که وی در ادرنه بود به وی ارائه داد و خحواست که تابعیت فرانسه را بپذیرد تا مورد حمایت و تقویت قرارگیرد.

دردوره تشکیل رژیم نامشروع اسراییل در فلسطین اشغالی نیز به رسمیت شناختن بهاییت به عنوان یک دین توسط رژیم صهیونیستی و اقداماتی نظیر استقبال و خوشامدگویی شوقی افندی پیشواری بهاییان در فلسطین اشغالی به یهودیانی که برای تاسیس رژیم صهیونیستی به این سرزمین مهاجرت می کردند، حاکی از علاقه وافر صهیونیستها و رژیم صهیونیستی به بهاییان بوده است.

اکنون تاریخ ورق خورده است و این بار دولت باکو به بهاییان که جز تخریب فکری و سیاسی و طراحی برای قتل و سایر توطئه ها پیشنهاد کمک مالی داده است. غافل از اینکه فراماسونهای تشکیل دهنده بهاییت از همان ابتدا پایه های مالی این فرقه ضاله را بسیار محکم بنا نهاده اند و اکنون این فرقه به عنوان یکی از زیرگروه های جریان خطرناک فراماسونری- صهیونیسم از متمول ترین تشکیلات های به ظاهر دینی در جهان است.حمایت دولت جمهوری آذربایجان از فعالیت فرقه ضاله بهاییت در این جمهوری در شرایطی است که از نظر علمای اسلام جمیع افراد فرقه ضاله بهائی محکوم به کفر و نجاست هستند و از غذا و سایر چیزهایی که با رطوبت مسری در تماس با آنها بوده است باید اجتناب کرد و بر مومنین واجب است که با حیله و فسادگری این فرقه گمراه مقابله کنند.