آقای کشتی آرای در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ساعت ۱۷ امروز در بازار آزاد ۶۶۵ هزار تومان فروخته شد که در مقایسه با ظهر امروز ۲۰ هزار تومان کاهش یافت.
وی قیمت نیم سکه را در بازار آزاد، امروز در همین ساعت با دو هزار تومان کاهش نسبت به صبح امروز ۳۳۳ هزار و ربع سکه را با سه هزار تومان کاهش نسبت به ظهر و دو هزار تومان افزایش نسبت به صبح امروز ۱۷۲ هزار تومان اعلام کرد.
کشتی آرای گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در ساعت ۱۷ امروز ۶۷۵ هزار و سکه های یک گرمی ۸۵ هزار تومان معامله شد که سکه قدیم در مقایسه با ظهر امروز ۲۰ هزار تومان کاهش یافت.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: قیمت انواع سکه امروز نوسان شدیدی داشت به طوری که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید صبح امروز ۶۶۵ هزار تومان، ظهر ۶۸۵ و عصر ۶۶۵ هزار تومان معامله شد.
کشتی آرای، بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار بدون اجرت ساخت را نیز در بازار آزاد امروز در ساعت ۱۷ همانند دیروز ۶۶ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: این رقم صبح امروز ۶۶ هزار و ۵۰۰ و ظهر ۶۶ هزار و ۷۰۰ تومان بود.
کشتی آرای قیمت امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی را نیز در ساعت ۱۷، هزار و ۶۳۷ دلار اعلام و اضافه کرد: این رقم در مقایسه با عصر دیروز چهار دلار افزایش داشت.
امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی از هزار و ۶۳۷ تا هزار و ۶۴۶ دلار در نوسان بود.