اسفندماه؛ هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران

به گزارش مهر، سید محمد حسینی در حاشیه سفر به آمل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه رئیس جمهور در خصوص پرداخت هدیه به خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار قول داده بود، عمل می شود و اکنون روال اداری آن در حال پیگیری است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی مسکن به خبرنگاران برابر قول داده شده از سوی رئیس جمهور پرداخت می شود و این مورد نیز در حال پیگیری است.

حسینی در خصوص محقق شدن برنامه های فرهنگی و هنری در سال ۹۰ گفت: اقدامات خوبی در خصوص عملی شدن برنامه‌ های فرهنگی و هنری در کشور انجام شده اما ظرفیتهای موجود در کشور بیشتر از برنامه های اجرا شده بوده و باید فعالیت های بیشتری در این خصوص صورت گیرد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه های مهم فرهنگی و هنری فقط مختص تهران و کلانشرها نیست و در شهرستانها همایش سراسری و بین المللی فرهنگی و هنری برگزارمی شود که همایش بین المللی طالب آملی نمونه آن بوده است.

حسینی یادآور شد: این وزارتخانه برنامه های زیادی در سال ۹۱ تدارک دیده که امیدوار کننده خواهد بود.

وی در ادامه از فعالیت تشکیلات جدیید سازمان سینمایی در کشور در سطحی وسیعتر خبر داد و اضافه کرد: فعالیتهای جدید سازمان سینمایی کشور با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بر مبنای فرهنگ اصیل ایرانی و آرمانهای امام وانقلاب خواهد بود.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی برای سخنرانی در مراسم سی امین سالگرد ۴۰ شهید حماسه ششم بهمن آمل و ۶۳۹ شهید ترور مازندران به آمل سفر کرده بود.