به گزارش ايسنا، ميلاد ميداوودي در پايان بازي استقلال تهران و فولاد خوزستان اظهار كرد: فكر ميكنم كه در دو هفته اخير شرايط خوبي نداشتيم و امتيازهايي كه بايد ميگرفتيم را از دست داديم اما امروز همه عزممان را جزم كرده بوديم تا سه امتياز بازي را بگيريم زيرا رقبايمان نيز توانسته بودند پيروز شوند.

وی افزود: بازی‌های بعدی حساس هستند و امیدوارم که از دو بازی آینده‌مان شش امتیاز را بگیریم.

میداوودی در مورد دیدار آینده استقلال برابر تراکتورسازی در تبریز گفت: بازی سختی پیش‌رو داریم. تراکتورسازی تیم خوبی است و توانسته در بازی رفت سه امتیاز را از ما بگیرد و ما برای صدرنشین ماندن‌مان باید سه امتیاز این بازی را بگیریم.

مهاجم استقلال در مورد خط حمله این تیم و رفتن مجیدی انجام شد، گفت: در اینکه مجیدی از بهترین مهاجمان است شکی نیست اما استقلال تیم بزرگی است و به یک بازیکن متکی نیست ولی مجیدی زمانی جدا شد که من و حیدری مصدوم بودیم و شرایط به اینگونه پیش رفت اما با سایر بازیکنان تلاش می‌کنیم که جای مجیدی را پر کنیم.

میداوودی در مورد شرایط خود نیز گفت: فکر می‌کنم که امروز تقریبا به شرایط مناسب رسیده‌ام اما از نظر بدنی کمی عقب بودم زیرا دیرتر بدنسازی کرده بودم.

*پژمان منتظری:

انشاءالله از تراکتورسازی نیز سه امتیاز می‌گیریم

مدافع تیم استقلال تهران معتقد است که این تیم برابر فولاد با برنامه بازی کرد و توانست سه امتیاز را بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پژمان منتظری در پایان بازی استقلال تهران و فولاد خوزستان که با پیروزی آبی‌پوشان همراه بود، گفت: بازی خوبی انجام شد و توانستیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم و هدف‌مان نیز گرفتن همین سه امتیاز بود که اگر امتیاز این بازی را نمی‌گرفتیم شرایط برای ما مشکل می‌شد. وقتی تیمی دو شکست را می‌پذیرد در بازی سوم شرایط سخت می‌شود و باید پیروز شود و امروز هم توانستیم که پیروز شویم.

منتظری افزود: امروز با برنامه کار کردیم و توانستیم امتیاز بازی را بگیریم. امیدوارم که در بازی‌های آینده نیز همین روند ادامه داشته باشد.

مدافع استقلال در ادامه بيان كرد: خدا را شكر كه توانستيم صدر جدول را حفظ كنيم. در ادامه بازيهاي مهمي را پيشرو داريم و انشاءالله كه از بازي با تراكتورسازي نيز سه امتياز را ميگيريم.