این زن را شناسایی کنید

به گزارش ایسنا: مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در ساعات بامدادی ۱۲ اردیبهشت سالگذشته از طریق مرکز فوریتهای پلیسی در جریان خبر کشف جسد زنی میانسال در حاشیه اتوبان شهید باقری قرار گرفتند.

با انجام تحقیقات مقدماتی مشخص شد که یکی از کارگران شهرداری درحین انجام کار نظافت روزانه در حاشیه اتوبان شهیدباقری، جسد این زن را کشف کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستوربازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران پرونده برای رسیدگی به اداره دهم ارجاع و جسد مکشوفه نیز به پزشکی‌قانونی انتقال پیدا کرد.

با آغاز تحقیقات و با توجه به عدم همراه بودن هرگونه مدرک شناسایی با متوفی، کارآگاهان اداره دهم به بررسی پرونده‌های مطرح شده با موضوع «فقدانی» پرداخته اما تاکنون هیچ‌گونه پرونده‌ای که با مشخصات جسد کشف شده مطابقت یا نزدیکی داشته باشد گزارش نشده است و در نتیجه هویت جسد همچنان نامشخص باقی مانده است.
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر گفت: با توجه به نا‌شناس باقی ماندن هویت جسد کشف شده و لزوم شناسایی هویت جسد برای ادامه تحقیقات، دستور انتشار بدون پوشش چهره متوفی از سوی بازپرس صادر شده است.

وی از کلیه شهروندانی که هویت این زن میانسال را میدانند خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۲۸ یا ۵۱۰۵۵۵۱۰ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.