به گزارش ایرنا، سایت ورزشی الجزیره 'اسپرت'، روز پنجشنبه به نقل از روزنامه 'البیان' امارات نوشت: فدراسیون فوتبال امارات عربی متحده، مذاكراتی را با این مربی ایتالیایی انجام داده است.

پیش از این، ' استریچکو کاتانیچ ' هدایت تیم ملی فوتبال امارات را برعهده داشت که از ابتدای ماه دسامبر سال گذشته میلادی به دلیل کسب نتایج ضعیف در جام ملت های آسیا و دور سوم رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، از سمت خود برکنار شد.

براساس این گزارش، تراپاتونی که هدایت تیم ملی فوتبال ایرلند را برعهده دارد، دوست دارد پس از پایان قرارداد خود با این تیم، مربیگری تیم ملی امارات را برعهده بگیرد.

یکی از شرط های این مربی ایتالیایی برای هدایت تیم امارات، استفاده از ' مارکو تاردیلی ' هموطن خود به عنوان دستیار اول در کادر فنی تیم ملی فوتبال امارات عربی متحده بیان شده است.

در صورتیکه ' تراپاتونی ' با فدراسیون فوتبال امارات عربی متحده به توافق نهایی دست یابد، این مربی تا پایان مسابقات جام ملت های اروپا که در ماه ژوئن در اوکراین برگزار می شود، نمی تواند به امارات نقل مکان کند.

تراپاتونی مربی ۷۲ ساله ایتالیایی كه از سال ۲۰۰۸ هدایت تیم ملی فوتبال ایرلند را برعهده گرفته است، در ماه نوامبر سال گذشته، قرارداد خود را تا سال ۲۰۱۴ تمدید كرد.