میگم از صدا و سیما بندازنت بیرون!

افكار نيوز: مازیار ناظمی گوینده اخبار ورزشی صداوسیما در جدیدترین مطلب وبلاگ خود به گوشه ای از حواشی تدریس خود در دانشکده صداوسیما اشاره کرده است:
او تیتر مطلب خود را گذاشته: " میگم از صداو سیما بندازنت بیرون! "

نشستم و دارم بازیهای جام جهانی را نگاه میکنم و توی افکار خودم غرقم که اگر تیم ایران بود چطور میشد و حالا چرا نیستیم و … از دفتر دانشکده زنگ می زنند معاون اجرایی است و میگه اون دانشجویی که به علت غیبت زیاد حذفش کرده بودی آمده کلی هم سر و صدا کرده و در نهایت هم گفته میگم اینو(منو!) از صداو سیما بندازن بیرون!؟ یاد آن دانشجو افتادم، پنج جلسه اول را که نبود بعد هم که آمد همان اول کار، سلام یکی از مدیران را به من رساند و بعد هم یا نمی آمد و یا نصفه حضور داشت و دائم می گفت همیشه دعاتون میکنیم، انشاالله تکرار نمیشه!
… دوباره تلفن همراهم زنگ می‌خورد این بار دوست عزیزی است با یادآوری رفاقت گذشته، سفارش دانشجویی دیگر را دارد و در نهایت محترمانه یادآوری می‌کند اگر می‌خواهی بازهم در این دانشکده درس داشته باشی بهتره این بابا نمره بیاره و … زنگ آخری دیگه محکمتر از بقیه بود از دفتر یکی از ما بهترون است: یکی از دانشجوهای شما نگرانه که نمره نیاورد اقای مدیر هم نگران ایشان هستند!؟ محبتی کنید …
تلفن همراهم را خاموش میکنم دوباره نگاهم به بازیهای جام جهانی است، الان بهتر می فهمم چرا تیم ملی فوتبال ما در این جام نیست!

انتهاي پيام/ب.