نمی‌توانم زنان ایتالیا را از پوشش حجاب منع کنم

افكار نيوز: ژوليانو آماتو، وزير كشور ايتاليا گفت: نميتوانم زنان ايتاليايي را از پوشيدن حجاب منع كنم.

به گزارش افکار به نقل از شیعه آنلاین، ژولیانو آماتو، وزیر کشور ایتالیا طی اظهاراتی ضمن اینکه اعلام کرد به هیچ وجه با پوشیدن حجاب توسط زنان مسلمان در ایتالیا مخالفت نخواهد کرد، گفت:[حضرت] مریم(س) که مادر پیامبرمان حضرت عیسی مسیح(ع) است، حجاب می‌پوشید از همین رو بنده نمی‌‌توانم زنان مسلمان که در ایتالیا زندگی می‌کنند را از پوشیدن حجاب منع کنم.

گفتنی است گروه‌های سکولار افراطی در ایتالیا همواره خواستار منع پوشیدن حجاب توسط زنان مسلمان مقیم ایتالیا و زنان ایتالیایی مسلمان شده، بوده‌اند و صدور دستور منع پوشیدن حجاب را وظیفه وزارت کشور ایتالیا می‌دانستند. این گروه‌های سکولار وجود حجاب در ایتالیا را خطری واقعی برای فرهنگ مسیحیت در این کشور دانسته‌اند.

وزیر کشور ایتالیا در ادامه خطاب به این گروه‌های سکولار گفت: یکی از محبوب‌ترین زنان تاریخ[حضرت] مریم است، که همیشه بر روی سر خود حجاب می‌انداخت. پس چگونه از من انتظار دارید با حجاب زنان دیگر مخالفت کنم؟!

ژولیانو آماتو همچنین گفت: متأسفانه گروهی از همین سکولارهای افراطی، از دوستان خود افراطی‌تر شده‌اند و خواستار تعدیل تمام تابلوهای عکس مربوط به[حضرت] مریم که حجاب بر سر دارد، شدند. آنان معتقدند که فقط عکس‌های وی که بدون حجاب است باید منتشر شود.
انتهای پیام / ب.