به گزارش ايسنا: ژيلا باقري درباره وضعيت اين پسر ۵ ساله كه علي نام دارد توضيح داد: تعدادي از آسيبها ناشي از سقوط احتمالي است كه با توجه به ضربهاي كه به سر كودك وارد شده، امكان وقوع آن ميرود. ضمن اينكه دست راست كودك هم شكسته شده است و آثار سوختگي و ضرب و جرح غير از سقوط هم روي بدن و صورت كودك ديده ميشود.

باقری در ادامه عنوان کرد: وضعیت روحی کودک در حال حاضر خوب است اما به هر حال کودک آسیب دیده و تا به شرایط طبیعی بازگردد مدتی طول می‌کشد.

این کودک خیلی اذیت شده و حتی اگر از نظر جسمی هم بهبود یابد خوب شدن عوارض روحی و روانی‌اش زمان‌بر است. وی افزود: حتی جابه‌جایی مکان هم به نوعی استرس‌زاست و مدتی طول می‌کشد تا کودک با محیط جدیدش خو بگیرد اما امیدواریم بتوانیم به زودی سلامت جسمی و روحی‌اش را به او بازگردانیم.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان تهران در ادامه عنوان کرد: کودک کوچک‌تر از آن است که بتواند اطلاعاتی از خانواده‌اش بدهد. باقری همچنین با اشاره به مراجعه فردی که خود را عمه‌ یا خاله کودک به بیمارستان الغدیر معرفی می‌کرد، گفت: پس از انتقال کودک از بیمارستان الغدیر به بیمارستان شهدای تجریش، در تاریخ نهم بهمن زنی که ظاهری پریشان داشت و احتمال مصرف مواد توسط او داده می‌شود به بیمارستان الغدیر مراجعه می‌کند و مدعی می‌شود از اقوام کودک است و پدر و مادر او معتاد هستند و در زندان به سر می‌برند اما هنگامی که از او مدارکش را برای ثبت گزارش درخواست کردند متواری شد.

وي در ادامه گفت: در تمام مدت بستري بودن كودك در بيمارستان، كارشناس تيم سيار اورژانس بر بالين او حاضر بودند و همچنين پيگيري قضايي امور مربوط به كودك را انجام دادند. معاون اجتماعي اداره كل بهزيستي استان تهران در پايان تاكيد كرد: مردم هنگام مشاهده موارد مشكوك به كودكآزاري، در تمام ساعات شبانهروز با خط ۱۲۳ تماس بگيرند و كارشناسان اورژانس اجتماعي آمادگي رسيدگي به اين موضوع در تمام مدت شبانهروز را دارند.