به گزارش فارس از مهاباد، قربان پاشایی شامگاه سهشنبه در نشست سیاسی و فرهنگی فرهنگیان این شهرستان اظهار داشت: در طول مدت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ارزشهای انقلاب اسلامی همچنان مورد هجوم و هدف استکبار جهانی بوده و تعاریفی که در گفتمان امروز جهان و منطقه در مورد اسلام شاهد هستیم نیز به روشنی گویای خدشهدار کردن اسلام ناب محمدی در جهان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به قشر خاصی تعلق ندارد و متعلق به تمام مردم ایران است، افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب جهانی پیامبر اسلام بوده و مسیر آن در ۳۲ سال گذشته نیز با وجود تمام فشارهای دشمن و دولت‌های مستکبر، استمرار راه پیامبر اکرم(ص) بوده است.

این مسئول با بیان اینکه کشور در سایه پیروزی انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و سایر عرصه‌ها رسیده است، افزود: زیرساخت اصلی این شکوفایی به دست توانمند فرهنگیان که مسئولیت خطیر آموزش و پرورش به دوش آنها بوده محقق شده است.

پاشایی افزود: استکبار جهانی وقوع انقلاب اسلامی در ایران و استمرار آن را برنتابیده و با مشاهده بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها، در حال فروپاشی است.

وی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت انقلاب اسلامی علاوه بر مردمی بودن و اسلامیت، اتکای آن به عنصر ارزشمند ولایت فقیه بوده است.

فرمانده قرارگاه لشکری امام سجاد(ع) تصریح کرد: این انقلاب پدیده‌ای بی‌همتا بود که تمام مبانی فکری و استراتژی‌های استکبار جهانی را در هم شکست و بر اساس فرمایش امام راحل تا زمانی که در این مسیر استوار و ثابت قدم باشیم هیچگونه آسیبی به ما نخواهد رسید.

وی اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی خوب میدانند که در قلب تک تک دختران و پسران این مرزوبوم نور ایمان و انقلاب اسلامی می درخشد و همواره برای سربلندی ایران اسلامی در تلاش و کوشش هستند و در جهت فراگیری علوم و فنون سر از پا نمیشناسند و به همین خاطر است که دشمنان همواره این قشر جوان و نوجوان را هدف آماج هجوم جنگ نرم قرار داده است.