به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در حاشیه همایش انقلاب اسلامی، انتخابات مجلس نهم، بیداری اسلامی که امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: اسامی لیست ۳۰ نفره جبهه پایداری در تهران ساعاتی دیگر اعلام میشود.

وی درباره حضور کاندیداهای شاخص جبهه پایداری در لیست جبهه متحد اصولگرایان گفت: در جبهه پایداری به این نکته تأکید داریم که بر اساس وابستگی گروهی درباره افراد تصمیم‌گیری نکردیم و به همین دلیل در لیست خود از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در تهران و سایر استانها استفاده می‌کنیم.

باقری لنکرانی در واکنش به اظهارات متکی مبنی بر اینکه جبهه پایداری یا لیست جداگانه ارائه دهد و یا اینکه با جبهه متحد اصولگرایان لیست یکپارچه ارائه کند گفت: در صحنه عمل اجتماعی باید طبق اصول و معیارهایی سخن گفت. معیاری که در جبهه پایداری مورد تأکید بوده این است که به صورت قبیله‌ای و گروهی رفتار نمی‌کنیم و هرچه به ما فشار هم آورند حتماً این کار را نخواهیم کرد و نگاه ما به صلاحیت‌های فردی است.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: با توجه به صلاحیت‌های کاندیداها تصمیم‌گیری می‌کنیم و به وابستگی آنها و به گروه‌ها و دسته‌های آنان توجه نداریم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه نوع کارهایی اندیشیده شده تا در حلقه مرکزی جبهه پایداری حلقههای بسته ایجاد نشود خاطرنشان کرد: در جبهه پایداری تأکید داریم که یک جبهه گفتمانی هستیم و خاصیت این جبهه این است که در مناسب قدرت و تصرف صندلیهای مجلس و دولت تشکیل نشده و به دنبال ترویج گفتمان هستیم.