به گزارش فارس، سومین نشست انتخاباتی هواداران دولت موسوم به "حامیان گفتمان انقلاب" در حالی با سخنرانی احمدینژاد و حضور چهرههای شاخص دولتی به زودی برگزار میشود که به احتمال قوی، همچون ۲ نشست گذشته زمان و مکان این نشست تا پس از برگزاری آن اعلام نخواهد شد.



اولین نشست انتخاباتی هواداران دولت با سخنرانی احمدی‌نژاد در سالن کنفرانس کشورهای اسلامی و دومین نشست آن در محل مجلس قدیم بدون حضور رسانه‌ها برگزار شده بود.



با این حال شماری از سایت‌های وابسته به حلقه انحرافی مدعی شده‌اند که احمدی‌نژاد پیش از رفتن به مجلس شورای اسلامی برای پاسخ به سئوال نمایندگان، در سومین نشست انتخاباتی برخی از مسائل را مطرح خواهد کرد.

در همین باره معاون احمدی‌نژاد نیز روز گذشته در گفت‌وگویی، سئوال نمایندگان ملت از رئیس‌جمهور را سیاسی و تبلیغاتی خوانده بود.

اولین نشست حامیان دولت برای انتخابات که به گفته برخی کارشناسان با ساماندهی حلقه انحرافی درون دولت طرح‌ریزی شده بود، ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۱۲ آبان‌ماه سال جاری با حضور صدها تن از هواداران دولت فعلی در سراسر کشور، بدون حضور رسانه‌ها در محل سالن کنفراس سران کشورهای اسلامی برگزار و در آن محمود احمدی‌نژاد به سخنرانی پرداخت.

یک منبع آگاه اعلام کرده بود که احمدی‌نژاد در بخشی از سخنانش در این نشست افزوده بود که به ما گفتند که مشایی به برخی ائمه جماعات کمک کرده و به دنبال آن، ائمه جماعات آن مبالغ را برگردانند که اشتباه کردند، بنده با صراحت اعلام می‌کنم من آن مبالغ را داده بودم.

وی همچنین ضمن دفاع مجدد از مشایی افزوده بود هرکجا که خواستیم حرفی بزنیم گفتند مشایی پشت سر قضیه است و به او حمله کردند و سپس نوبت به رحیمی، بقایی و ثمره مظلوم رسید.


هواداران دولت دومین نشست انتخاباتی خود را ۹ دی‌ماه همزمان با آخرین روز از ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس نهم در محل مجلس قدیم این بار نیز بدون حضور رسانه‌ها برگزار کردند و رئیس جمهور و شماری از مسئولان و نزدیکان به دولت نظیر علی اکبر جوانفکر، محمد جعفر بهداد، مجتبی هاشمی ثمره، ابولحسن فقیه، مهدی خورشیدی(داماد احمدی‌نژاد)، عباس امیری فر، امیدی شهرکی، علیرضا احمدی‌نژاد(فرزند احمدی‌نژاد) در آن حضور داشتند.

بر اساس آنچه پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری و دولت به عنوان تنها روایت‌گران دولتی حاضر در نشست دوم حامیان احمدی‌نژاد گزارش کرده‌ بودند، احمدی‌نژاد در بخشی از سخنانش در جمع حامیان گفتمان دولت اسلامی(روسا و اعضای ستاد انتخاباتیش) به آنان وعده داد که در زمان مقتضی درباره انتخابات سخن بگوید.

احمدی‌نژاد در دومین نشست انتخاباتی هواداران دولت ضمن تاکید مجدد بر به کار بردن واژه " بیداری انسانی " به جای " بیداری اسلامی " مقبولیت بیشتر و پذیرش راحت‌تر را توجیه این کار خود اعلام کرده بود.

رئیس دولت در جمع هوادارانش اعلام می‌کند " ما با آمریکا در افتادیم و کمر همه غول‌ها را شکسته‌ایم؛ بت بزرگ که دیگر چیزی نیست. "

در شرایطی دو نشست انتخاباتی مذکور از سوی هواداران فعلی دولت برگزار و اکثر روسا و اعضای موثر ستاد‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد در سال‌های ۸۴ و ۸۸ به دلیل انتقاد از حلقه انحرافی نفوذ کرده درون دولت، در این مراسم‌ها شرکت نکردند که مسئولان دولتی تلاش کردند انتخاباتی‌بودن و شائبه‌های دیگر درباره این نشست‌ها را رد کنند.

در همین زمینه مجتبی ثمره هاشمی مشاور ارشد رئیس جمهور در گفتوگویی اعلام کرد نشست انتخاباتی حامیان دولت انتخاباتی نبوده! و مدتی بعد امیدی شهرکی مدیر کل سیاسی امنیتی دفتر احمدینژاد در گفتوگو با ارگان دولت نیز در همین زمینه مدعی شد که شرکت کنندگان این ۲ نشست که در سالن کنفرانس کشورهای اسلامی و نیز مجلس قدیم برگزار شده، با هزینه شخصی آمدهاند!