به گزراش افکار نیوز به نقل از گل، ما همان موقع از دایی عذر خواهی کردیم و توضیح دادیم که چون تاتررا نمیشود قطع کرد از ادامه کار این گروه جلوگیری نکردیم و اگر نه که بلافاصله وارد عمل میشدیم.

دبیر جشنواره تاتر فجر نسبت به حرف‌های علی دایی که امروز در کنفرانس مطبوعاتی زد واکنش نشان داد.

رحمت امینی، دبیر جشنواره تاتر فجر درباره حرف ‌و حدیث‌های به وجود آمده اخیر درباره یک تاتر خیابانی به خبرنگار قانون گفت: قبل از هر چیز باید تاکید کنم که همه ما علی دایی را دوست داریم. او یک چهره شناخته شده و قابل احترام برای همه ما ایرانی‌ها است و به طور حتم این طور نیست که ما قدر زحماتی که او برای فوتبال ملی ما کشیده است را ندانیم و یا خدای نکرده بخواهیم به شخصیت او توهین کنیم. دایی برای همیشه قهرمان ملی ما ایرانی‌ها باقی خواهد ماند و همواره مورد احترام خانواده تاتر و سینما هم بوده و هست.

وی در واکنش به گلایه تند علی دایی از مسئولان برگزاری تاتر فجر خاطر نشان کرد: ما به علی دایی حق می‌دهیم و گلایه‌اش را به جان می‌خریم. به هر حال همان طور که برخی رسانه‌ها در این مدت خیلی روی این موضوع تمرکز داشته‌اند همه می‌دانیم که این شوخی در یک تاتر خیابانی اتفاق افتاده است. واقعیت ماجرا این است که بازیگر این تاتر فی‌البداهه تصمیم گرفته تماشاگران را غافلگیر کند، به همین دلیل با نام علی دایی شوخی کرده است. خود من این تاتر را از نزدیک می‌دیدم. دلخور شدم و بلافاصله بعد از اولین اجرای این گروه فرانسوی به آنها تذکر جدی دادم.

امینی با اشاره به این موضوع که همان موقع ما در حضور آن جمعیت از علی دایی عذرخواهی کردیم، خاطر نشان کرد: ما همان موقع از دایی عذر خواهی کردیم و توضیح دادیم که چون تاتررا نمی‌شود قطع کرد از ادامه کار این گروه جلوگیری نکردیم و اگر نه که بلافاصله وارد عمل می‌شدیم.

به گزارش گل،دبیر جشنواره تاتر فجر همچنین ضمن گلایه از برخی رسانهها به خاطر بزرگنمایی این اتفاق گفت: بهتر بود عذرخواهی ما هم انعکاس پیدا میکرد اما حالا که این اتفاق باعث شده تا آقای دایی اینگونه واکنش نشان دهند بنده به عنوان یک مقام مسئول در جشنواره تاتر فجر صمیمانه از او به خاطر این اتفاق عذرخواهی میکنم و تاکید دارم از این شوخی که البته باعث دلخوری آقای دایی شده است هرگز خبر نداشتیم و به صورت فیالبداهه مطرح شد و دیگر هم تکرار نشد.