مربی سپاهان: صدر جدول را واگذار نمی کنیم

به گزارش افکار نیوز به نقل از ایرنا،'زلاتكو كرانچار' عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی در این دیدار، واقعیت توان تیم فوتبال سپاهان را آشكار كرد.

وی افزود: گل زودهنگامی که به ثمر رساندیم شیرازه تیم مس کرمان را برهم ریخت و موجب شد تا پس از آن بتوانیم گل های بیشتری را وارد دروازه تیم مس کرمان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: مس کرمان، تیم از پیش باخته ای نبود و حتی پس از دریافت گل های اول و دوم برای تغییر نتیجه و گرفتن امتیاز از سپاهان تلاش می کرد.

وی این پیروزی را به هواداران تیمش تقدیم کرد و گفت: این پیروزی هدیه خوبی برای هواداران ما در آستانه برگزاری جشن های ملی و مذهبی در ایران است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه تیمش در دیدارهای گذشته بدلیل مصدومیت و محرومیت چند بازیکن به پیروزیهای کم گل بسنده کرد، افزود: با این حال ما کوشیدیم روز به روز به حرکت رو به جلوی خود ادامه دهیم و توانستیم در چنین شرایطی به صدر جدول برسیم.

وی تصریح کرد: در برخی دیدارهای گذشته با توجه به کمبود بازیکن، شرایط ایجاب می کرد که محتاطانه بازی کنیم.

کرانچار در باره قرار نگرفتن ' عماد رضا ' مهاجم عراقی تیمش در ترکیب اصلی این تیم و استفاده از این بازیکن بعنوان بازیکن ذخیره اظهارداشت: این بازیکن در طول فصل جاری با مصدومیت مواجه شده بود و حتی نمی توانست در تمرینات به نحو مطلوب ظاهر شود.

وی افزود: در این حال با توجه به ظرفیت و کیفیت بالای این بازیکن سعی کرده ایم در دیدارهای اخیر از حداقل زمانی که در زمین قرار دارد، بیشترین استفاده را ببریم.

وی با تمجید از بازی ' هادی تامینی '، ' حسن اشجاری ' و ' امید ابراهیمی ' بازیکنان تیمش در این دیدار افزود: تیمی که می خواهد به قهرمانی برسد باید ۲۰ بازیکن قوی داشته باشد که در غیاب بازیکنان اصلی، انسجام خود را از دست ندهد و این بازیکنان امروز نشان دادند که سپاهان از این شرایط برخوردار است.

وی تاکید کرد: سپاهان از توانایی و ظرفیت لازم برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است و ما می کوشیم با حفظ جایگاه به دست آمده، به این هدف دست یابیم.

کرانچار در باره ارتباطش با ' بلازویچ ' سرمربی تیم مس کرمان نیز گفت: ۳۰ سال قبل شاگرد ' بلازویچ ' بودم و از این مربی چیزهای زیادی یاد گرفتم.

وی افزود: افزون بر بلازویچ، مربیان دیگری در موفقیت من نقش داشتند اما اکنون در قرن ۲۱ قرار داریم و هر لحظه جهان در حال تحول و پیشرفت است که فوتبال نیز از این موضوع مستثناء نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهارداشت: روش و شیوه خود را ادامه می دهم و از مربیان دیگر الگوبرداری نمی کنم.

کرانچار در باره انتقال ' فرزاد حاتمی ' گفت: حاتمی بازیکن خوبی است اما این بازیکن با رفتار نه چندان خوب خود در سپاهان زمینه رفتنش از این تیم را فراهم کرد.

وی افزود: حق طبیعی حاتمی بود که آینده خود را انتخاب کند و برای همین ما مانع رفتن او نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در باره اینکه برخی روزنامه ها یا نسبت به موفقیت سپاهان بی تفاوتند و برخی نیز در پی آن هستند تا سپاهان را به حاشیه ببرند، تصریح کرد: فارسی بلد نیستم و به همین دلیل اصولا ' روزنامه ها را نمی خوانم ضمن اینکه تاکنون مطلبی که موید بی توجهی رسانه ها به سپاهان باشد یا بخواهد این تیم را به حاشیه ببرد، برایم ترجمه و محرز نشده است.

وی در پایان تیم های استقلال و تراکتورسازی تبریز را از رقبای اصلی سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی عنوان کرد و افزود: تلاش خود را می کنیم تا در پایان فصل، قهرمان لیگ ایران شویم و برای سومین بار جام را در اصفهان نگه داریم.

تیم فولاد مباركه سپاهان، امروز تیم مس كرمان را با نتیجه چهار بر صفر شكست داد و به صدر جدول لیگ برتر فوتبال صعود كرد.