به گزارش تعامل,پرویز مظلومی روز پنجشنبه پیش از دیدار مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران افزود: فشردگی بازی های لیگ برتر متاسفانه فرصت خوبی برای آماده سازی به ما نداده است و این یك بی عدالتی است.

وی ادامه داد: چون در سه جام حضور داریم باید این فشردگی را تحمل کنیم اما باید بدانید پس از شکست مقابل پرسپولیس جمع کردن تیم کار بسیار سختی بود که این اتفاق در نیمه دوم دیدار مقابل سایپا رخ داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فشردگی مسابقات لیگ باعثشده است که بازیکنان ملی پوش خود را از دست بدهیم و متاسفانه وقتی ما از چنین مسائلی صحبت می کنیم برخی افراد به ما حمله ور می شوند. مخالف کی روش نیستم بلکه من مخالف برنامه ریزی نامناسب سازمان لیگ هستم.

وی تصریح کرد: این فشردگی به تیم ملی آسیب می رساند و مطمئن باشید ما دلمان برای تیم ملی کشورمان می سوزد.

وی در پاسخ به سئوال ایرنا، در خصوص اولویت باشگاه استقلال برای گرفتن یکی از جام های پیشرو اظهار داشت: به اعتقاد من یک تیم نمی تواند درگیر سه جام باشد اما با توجه به شرایط موجود برای رسیدن به نتایج دلخواه هدف گذاری کرده ایم و امیدوارم در آسیا موفق باشیم.

مظلومی با اشاره به اهمیت دیدار فردا خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال انتظار داریم با حضور خوب خود در ورزشگاه آزادی و حمایت از تیم محبوب خود به پیروزی ما در این بازی کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در بازی فردا تیموریان، جباری و میداوودی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم اما با این حال امیدوارم بتوانیم ذوب آهن را که از کادر فنی خوبی برخوردار است را شکست دهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه توانسته ایم بازیکنان را از نظر روحی و روانی بازگردانیم و با شکست ذوب آهن به مرحله بعدی صعود کنیم.