به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس حسن ابوترابی فرد نماینده مردم قزوین در همایش فرهنگیان جبهه متحد اصولگرایان که عصر امروز پنج‌شنبه در سالن الزهرا(س) سازمان ارتباطات برگزار شد، با بیان اینکه نظام اسلامی براساس احکام قطعی اسلام شکل می‌گیرد، گفت: نظام اسلامی براساس دانش و علم حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی به عنوان یک نهاد قانونگذاری باید دانش‌محور باشد، تصریح کرد: مدیریت اجرایی نیز باید با مجلس به عنوان نهاد قانونگذاری در بحثدانش‌محوری همکاری و همفکری داشته باشد.

ابوترابی‌فرد با تأکید بر اینکه باید برای حرکت در مسیر انقلاب اسلامی بر محوریت دانش و علم توجه کنیم، خاطرنشان کرد: اگر در مسیر دانش و علم حرکت کرده باشیم مسیر درستی را انتخاب کرده‌ایم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کشور در حوزه آموزش و پرورش گفت: در حوزه آموزش و پرورش نیاز به نگاه علمی و کارشناسانه به مسائل آموزشی داریم.

وی در پایان با اشاره به کاندیداتوری دو وزیر اسبق آموزش و پرورش برای انتخابات مجلس ابراز امیدواری کرد که با اعتماد مردم به مظفر و فرشیدی، آموزش و پرورش شاهد تحول و شکوفایی شود.