نکونام: دیدار با بارسا سخت خواهد بود

به گزارش ورزش سه به نقل از سایت رسمی اوساسونا، جواد نکونام که در این فصل حضور بسیار کمرنگی در سطح رسانهها حتی سایت رسمی باشگاه اوساسونا داشته در آستانه بازی مهم تیمش مقابل تیم دوم جدول لالیگا از هواداران خواست تا برای حمایت از تیم خود تا آخرین ثانیهها صبور باشند.

نکونام تصریح کرد: برای پیروزی و کسب هر ۳ امتیاز در دیدار مقابل بارسلونا باید خیلی تلاش کنیم و با تمام قدرت وارد میدان شویم.

سالن خبری تاخونار که پذیرای تلویزیون محلی پامپلونا نیز بود مملو از خبرنگاران اسپانیایی بود و نکونام مقابل آنها از آمادگی کامل خود و اوساسونا برای مقابله با بارسلونا سخن گفت.

وی ادامه داد: برای این بازی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و آمادگی خوبی داریم. دیدار با بارسا سخت خواهد بود، چرا که بارسلونا بهترین تیم جهان است و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد.

وی افزود: بارسلونا این روزها شرایط خاصی را تجربه می‌کند، بازیکنان مصدوم این تیم یکی از دغدغه‌های آنها هستند اما این مهم نیست چرا که این تیم همیشه بازیکنان خوب و آماده برای جایگزینی دارد.

نکونام افزود: در چنین بازی بزرگی باید با تمام قدرت وارد میدان شد، اگر پایین تر از حد خود باشیم شکست می‌خوریم، برای از دست دادن امتیاز به میدان نخواهیم رفت، مشخص است که بارسلونا دفاع نخواهد کرد و ما نیز نباید در پی ارائه یک بازی محافظه کارانه باشیم. می‌دانیم که کار سختی در پیش داریم اما موفقیت مقابل بارسلونا غیرممکن نیست.

نکونام در پایان خاطرنشان ساخت: دفاع خوب بسیار کلیدی است و باید خیالمان از حذف اشتباهات فردی در خط دفاعی راحت باشد، اگر کنترل میانه میدان در اختیار خود بگیریم تا حد زیادی موفق شده‌ایم تا برای گلزنی گام برداریم.

مشخص است که بارسلونا در طول ۹۰ دقیقه مدام به فکر حمله است اما همین تیم نیز گاهی مجبور به عقب نشینی می‌شود. نباید طوری شود که آنها حمله کنند و حمله کنند و ما تنها دفاع کنیم و دفاع کنیم. بارسلونا درگیری جام پادشاهی هم بوده اما این تیم حرفه‌ای است و در لالیگا شخصیت لالیگا خود را دارد، آنها ۷ امتیاز با رئال مادرید فاصله دارند و می خواهند این فاصله را کم کنند.

نکونام درباره لیونل مسی نیز گفت: او یکی از بهترین بازیکنان جهان است، همه ما موقعیت‌هایی در بازی کسب می‌کنیم اما باید دانست که در یک بازی چگونه از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

اوساسونا با توجه به موفقیت‌های اخیر شانس حضور در منطقه اروپایی را دارد و هوادارانش از نکونام و یاران او توقع کسب سهمیه اروپایی دارند.