مهر: در قسمت ۲۳ این سریال که روز جمعه ۲۱ بهمن ماه پخش خواهد شد، با سفر ملیحه به مکه برای حضور در حج، عباس در تهران میماند و عملیاتهای نظامیاش را پیگیری میکند. او قرار است روز عید قربان عملیاتی مهم و حساس را انجام دهد. عباس پیش از این عملیات به قزوین میرود و با پدر و مادر خود و نیز حاج عبدالله پدر شهید خجسته فر دیدار میکند.

از دیگر رویدادهای این قسمت می‌توان به حضور خلبان نادری همرزم عباس بابایی در آخرین لحظات شهادت عباس بابایی در سریال اشاره کرد. خلبان نادری در این قسمت در صحنه‌ای با حضور مسعود(کورش تهامی) و ملیحه حکمت(افسانه بایگان) نکاتی را درخصوص شهید بابایی و لحظات آخر زندگی ایشان بیان می‌کند.

در این قسمت مخاطبان شاهد بازی مجدد اکبر عبدی(استوار مهرمنش)، مینا جعفر زاده(مادر عباس)، فخرالدین صدیق شریف(پدر عباس)، مهران رجبی(حاج عبدالله) و مهدی فقیه(مش بلال) خواهند بود.

شوق پرواز محصول مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران و گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است. این سریال ۲۴ قسمتی به کارگردانی یدالله صمدی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی با موضوع زندگی خلبان شهید عباس بابایی ساخته شده است و پخش آن جمعه آینده ۲۸ بهمن ماه به پایان خواهد رسید.

علاقمندان این سریال میتوانند از طریق سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۴۷۱ و سایت اینترنتی سریال به نشانی http://www.shogheparvaz.tv با این سریال تلویزیونی ارتباط برقرار کنند.