فارس: شورای نگهبان، طی بیانیهای ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز امیدواری کرد حضور پرشور ملت ایران در راهپیمائی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۲ اسفند، فجر دیگری را برای انقلاب اسلامی بیافریند.

متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

بِسْمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیْمِ

امسال سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را با ایام مبارک میلاد با سعادت حضرت پیامبر اعظم(ص) و فرزند گرانقدرش حضرت امام صادق(ع) به شادی و سرور می‌نشینیم. ملت مسلمان ایران، در حالی میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت و سالگرد پیروزی بر رژیم طاغوتی پهلوی را گرامی می‌دارد که کاخ ستم دیگر طواغیت منطقه نیز همانند طاق کسری به لرزه درآمده و بت‌های فرعونی وابسته به استکبار جهانی، یک به یک فرو می‌افتند.

انقلاب اسلامی که حضرت امام خمینی(ره) با پشتیبانی ملت مسلمان ایران بر پا کرد، هم اکنون با رهبری هوشمندانه حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) می‌رود تا رهائی از ظلمت و تاریکی شیطان بزرگ را به دیگر ملت‌های مسلمان هم نوید دهد.

امروز، دیگر ملت‌های مسلمان نیز همانند ملت مسلمان ایران، عزم خویش را جزم کرده‌اند تا با قیام علیه رژیم‌های سفاک، سران وابسته به شیطان بزرگ را به خاک مذلت نشانند. این عزم راسخ در مصر، لیبی، تونس و یمن به توفیقات چشم‌گیری منتهی گردیده و امید می‌رود تا نهضت بیداری اسلامی دیگر ملل مظلوم منطقه خصوصاً مردم بی‌پناه بحرین نیز به بار بنشیند.

امروز نگاه‌های امیدوار ملت‌های مظلوم، نه تنها در بلاد اسلامی که در جای جای گیتی و حتی در جنبش فتح وال استریت و حرکت‌های اعتراضی در دیگر کشورهای اروپایی، انوار الهام بخش انقلاب اسلامی را جستجو می‌کنند تا بتوانند خویشتن را از یوغ تمدن دروغین لیبرال دموکراسی برهانند. در این شرایط حساس، حضور به موقع و آگاهانه ملت ایران در صحنه‌ها، استعداد الهام بخشی انقلاب اسلامی را بیشتر نمایان می‌سازد.

از همین روست که رسانه‌های استکباری و اذناب داخلی آن‌ها هراسان از مشارکت پرشور ملت ایران در انتخابات، در رویکردی مذبوحانه، انتشار هرگونه تحلیل و خبر درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به تیغ سانسور می‌سپارند تا به خیال خام خود، جلوی انعکاس جلوه‌های شکوه‌مند پیوند امت و امامت در مردمسالاری دینی را در میان ملت‌های مظلوم بگیرند. غافل از آنکه با پاشیدن خاک می‌خواهند سیمای خورشید را بپوشانند.

شورای نگهبان با اعتقاد راسخ به بصیرت و آگاهی ملت ایران، بر این باور است که آحاد ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمائی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۲ اسفند، فجر دیگری برای انقلاب اسلامی خواهند آفرید. اعضای شورای نگهبان، ضمن اعلام حضور در میان صفوف به هم فشرده راهپیمائی ۲۲ بهمن و تجدید بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری، به مردم شریف ایران اسلامی اطمینان میدهند به حول و قوه الهی، همچون گذشته، با صلابت و استوار، وظایف قانونی خود را انجام دهند و در راه حفظ آرای تک تک مردم کوشا باشند.