افکار نیوز - کارگردان فیلم سینمایی همه چی آرومه گفت: هدفم ساخت فیلم کمدی و طنز بود که مخاطب را بخندانم، برف روی کاجها فیلم قشنگی است اما من هیچگاه دوست ندارم چنین فیلمی را بسازم. نشست خبری فیلم سینمایی همه چی آرومه با حضور مصطفی منصور یارکارگردان،محمد گل آرا، رامتین شهبازی منتقد،و محمود گبرلو مجری کارشناس در سالن سعدی مرکز همایشهای برج میلاد برگزار شد.

به گزارش افکار نیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره فجر، در ابتدای نشست رامتین شهبازی منتقد نشست گفت: با دیدن این فیلم سوالی برایم پیش آمد مبنی بر این که چرا این فیلم در جشنواره به نمایش در آمد زیرا به هیچ وجه در سطح جشنواره نبود و آن وقت از منتقد برنامه انتظار دارید که فیلمی مانند «برف روی کاج‌ها» و «همه چی آرومه» را نقد کند این دو تفاوت بسیار با یکدیگر دارند اما در خصوص این فیلم باید بگویم یک چیزهایی در این فیلم غایب است و شوخی‌های زیاد صرفا در این فیلم یرای گرفتن خنده از مخاطب می‌آید واین سوال را دوست دارم مطرح کنم آیا می توان به هر قیمتی مخاطب را خنداند.
در ادامه کارگردان فیلم مصطفی منصور یار بیان کرد: شاید من تازه وارد سینما شده‌ام اما معتقدم منتقد اگر منتقد باشد باید با نگاه خودش نگاه کند، شما به فیلم «برف روی کاج‌ها» اشاره کردید این فیلم بسیار خوبی است اما من هیچگاه دوست ندارم فیلمی مانند آن را بسازم من تمایل داشتم فیلم طنزی بسازم که مخاطب را بخنداند و یکسری مسایل جوان ها را مطرح کند هدف من ساخت یک فیلم سرگرم‌ساز برای مخاطب بود. من تمام مدت تلاش کردم تا به داستانی برسم که مخاطب مارا پس نزند و نمی‌خواستیم مدل یک فیلم خارجی را کپی کنیم و به مخاطب نشان دهیم.



وی ادامه داد: من سال ۷۶ اولین کار کوتاهم را ساختم و نزدیک به ۸ سال با وجود آمادگی کاری، فیلم نساختم و ۷ سال پشت در ماندم ودر نهایت باز با چنین فیلمی وارد جشنواره شدم.
در ادامه رامتین شهبازی افزود: من صداقت کارگردان را ستایش می کنم که گفت می‌خواهم فیلم سرگرمی برای مخاطب بسازم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ام فیلمی مانند «همه چی آرومه» کجای زندگی ما جای دارد.
در پایان محمد گل آرا صدا گذار فیلم خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد فیلم خارجی را کپی کنیم و ایرانی آن را به مخاطب نشان دهیم هیچ ارزشی ندارد در این فیلم مخاطب احساس می کرد شاید همانند مشابه خارجی آن به پایان میرسد اما دیدید که این طور نشد و به طریقی دیگر به پایان رسد و به اعتقاد من فیلم بسیار قوی و خوبی است.