به گزارش افکار نیوز ،عباسعلي كدخدايي در گفتوگو با ايسنا، اظهار كرد: امروز اسامي نهايي افرادي كه صلاحيت آنها از سوي شوراي نگهبان مورد تاييد واقع شده بود، از طريق فرمانداريها به آنها ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: داوطلبانی که صلاحیت‌شان در هیات‌ مرکزی، هیات استانی و هیات اجرایی مورد تایید واقع شده بود اما در مرحله شورای نگهبان، صلاحیت‌شان تایید نشده بود، ظرف سه روز فرصت دارند شکایات خود را در تهران به شورای نگهبان و در استان‌ها به دفاتر نظارتی استان تحویل دهند.

کدخدایی یادآور شد: شورای نگهبان هفت روز فرصت بررسی شکایات را دارد و در نهایت دوم اسفند نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان یادآور شد: در این مرحله صلاحیت حدود سه هزار و ۴۰۰ نفر از داوطلبان مورد تایید واقع شد که نشان دهنده رقم بالایی است و در حقیقت حدود ۷۰ درصد ثبت‌نام کنندگان را تشکیل می‌دهد.

کدخدایی تعداد افرادی که صلاحیت‌شان در مراحل هیات مرکزی، هیات استانی و هیات اجرایی مورد تایید واقع شده بود اما صلاحیت آنها در شورای نگهبان مورد تایید قرار نگرفته بود را حدود ۷۰ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد فرصت دارند ظرف سه روز شکایات خود را به شورای نگهبان ارائه دهند.

سخنگوی شورای نگهبان هم‌چنین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را پرشورتر از همیشه عنوان کرد و گفت: نکته قابل توجه این است که امسال که تهدیدهای بیشتری را از سوی دشمن داشتیم، مشارکت مردم نیز بیشتر بود و این نشان می‌دهد که مردم به معیارهای امام راحل و مبانی نظام جمهوری اسلامی پایبند هستند و قطعا در دوازدهم اسفند ماه پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان داخلی و خارجی خواهند داد.