به گزارش افکار نیوز به نقل از کیهان سرویس های اطلاعاتی برگزار کننده کنفرانس گذار به دموکراسی در واشنگتن در اثر اعلام نگرانی برخی سران داخلی فتنه در حال تعدیل فهرست دعوت شدگان به این همایش هستند.

طراحان و گردانندگان اصلی کنفرانس موسوم به گذار به دموکراسی که قرار است به عنوان محلی برای گردهم آیی طیف های مختلف تروریست ها و ضدانقلاب و جریان فتنه تبدیل شود، با فشار برخی از عناصر داخلی از جلمه یکی از رهبران فتنه که اخیراً تلاش هایی فریبکارانه برای ارائه چهره ای معتدل از خود نشان داده در حال انتقال برخی عناصر تابلودار این کنفرانس به پشت پرده و حذف نام آنها از فهرست علنی دعوت شدگان هستند.

کنفرانس گذار به دموکراسی روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ در پایتخت آمریکا برگزار خواهد شد و هدف از آن ایجاد پیوندهای عملیاتی میان ۳ جریان فتنه، ضد انقلاب و طرف خارجی است.

بنابراین گزارش اسامی افرادی که نام آنها از فهرست علنی خط خورده و قرار شده نقش پنهان تری در این کنفرانس برعهده بگیرند چنین است:

۱ - امیرحسین جهان شاهی که ارتباطات علنی با موساد دارد. پدر وی از افراد نزدیک به اشرف پهلوی و در مقطعی مسئول دفتر اشرف و در همان زمان معروف به خبر چینی برای سرویس فرانسه بود و این در اسناد ساواک هم آمده است. وی قبل از انقلاب در نشریات فاسد زمان طاغوت فعالیت می کرد.

۲ - هما سرشار که مرتبط با دربار و نشریات لس آنجلسی و همکار پروژه صهیونیستی تاریخ شاهی در آمریکا بوده است.

۳ - علیرضا جعفرزاده سخنگوی سازمان منافقین ساکن آمریکا

۴ - کریم تصیم عضو شورای ملی مقاومت مرکزی سازمان منافقین

۵ - اسکندر فیلابی مسئول کمیسیون ورزش سازمان منافقین

۶ - مهرداد خوانساری دبیر کل تشکل ضد انقلابی «با جنبش سبز» و مرتبط با MI۶

۷ - فرخ نگهدار رئیس سابق سازمان چریک های فدایی خلق(اکثریت) و مرتبط نزدیک با فتنه آمریکایی اسرائیلی. ۸۸

نکته مهم این است که برخی گزارش ها نشان می دهد تصمیم به حذف نام این افراد از فهرست میهمانان به این دلیل اتخاذ شده است که اخیراً یکی از سران داخلی فتنه نسبت به هم نشینی آشکار اصلاح طلبان مقیم خارج با صهیونیست ها و تروریست ها ابراز نگرانی کرده و خواستار رعایت احتیاط در این قبیل موارد شده است.

استدلال اصلی این فرد در یکی از جلسات این بوده است که اقدامات برخی از این افراد برای سران فتنه در داخل گران تمام خواهد شد.

علاوه بر این برگزاری ناکام نشست استکهلم که فهرست مشترکی با نشست واشنگتن دارد بازتاب منفی فراوانی داشته و برخی از مدعوین را ناامید کرده است.

لازم به ذکر است اسامی افراد دعوت شده به این کنفرانس(اعم از حضور یا ارسال مقاله و پیام) قبلاً به این شرح اعلام شده بود:

محسن آرمین، شهریار آهی، جمشید اسدی، محمد جواد اکبرین، اردشیر امیرارجمند، هوشنگ امیراحمدی، عبدالعلی بازرگان، حسین باستانی، حسین بشیریه، ابوالحسن بنی صدر، مسعود بهنود، بهروز بیات، احمد تقوایی، جعفر توفیقی، امیرحسین جهانشاهی، علیرضا جعفرزاده، بیژن حکمت، عباس حکیم زاده، مهرداد خوانساری، محمدرضا خاتمی، مهدی خان باباتهرانی، احمد رأفت، حمید دباشی، مهرداد درویش پور، محسن سازگارا، هما سرشار، عبدالکریم سروش، احمد سلامتیان، رکسانا شاپور، پدیده ثابتی، محمدرضا شجریان، حسن شریعتمداری، علی شکوری راد، پرویز شوکت، صادق صبا، محبوبه عباسقلی زاده، خالد عزیزی، یوسف عزیزی بنی طرف، نادر عصار، اکبر عطری، کاظم علمداری، رضا علیجانی، ابوالفضل فاتح، امیر عباس فخرآور، اسکندر فیلابی، سعید قاسمی نژاد، سعید قائمی، کریم قصیم، مرتضی کاظمیان، محسن کدیور، بیژن کریمی، بهزاد کریمی، کاظم کردوانی، تقی کروبی، نازیلا گلستان، اکبر گنجی، عبدالکریم لاهیجی، محسن مخملباف، رجبعلی و حنیف مزروعی، نریمان مصطفوی، علی اکبر موسوی خوئینی، عطاءالله مهاجرانی، عبدالله مهتدی، سراج الدین میردامادی، عباس میلانی، محسن نژاد، مهدی نوربخش، اسماعیل نوری اعلا، علیرضا نوری زاده، محمد نوری زاد، فرخ نگهدار، مجتبی واحدی، مهدی یحیی نژاد، ابراهیم یزدی و حسن یوسفی اشکوری.