انفجاربمب نزدیک سفارت اسرائیل در هند

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، در این حادثه که در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در هند رخ داده است، یک خودروی بمب گذاری شده منفجر شده است که در اثر آن همسر این دیپلمات مجروح شده است.

*بمب دوم نیز در سفارت اسرائیل در گرجستان خنثی شد.

این حادثه پس از آن رخ داده است که اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر تهدید به بمب‌گذاری بر ضد مقامات دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در تفلیس پایتخت گرجستان مطرح شده بود. سال گذشته نیز گزارش های متعددی در مورد تهدید به بمب‌گذاری در سفارتخانه های این رژیم در مناطق مختلف جهان منتشر شده بود. این تهدیدات شامل سفارتخانه های رژیم صهیونیستی در کشورهای قاره آفریقا، آسیای جنوب شرقی و منطقه قفقاز می شد.

از سوی دیگر مرکز مبارزه با تروریسم در دولت اسرائیل اعلام کرده بود که به دلیل افزایش تهدیدات مربوط به حمله به منافع اسرائیل در سرتاسر دنیا، از سفر به خارج از سرزمین های اشغالی از جمله کشورهای مصر، ترکیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، ساحل عاج، موریتانی و ونزوئلا اجتناب شود.

در عین حال ماه گذشته نیز رییس این مرکز اعلام کرده بود که اطلاعات دقیقی در مورد احتمال حمله به توریست های صهیونیستی در بلغارستان وجود ندارد. با وجود این وزارت حمل و نقل رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود توریست های این رژیم در سرتاسر دنیا باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.

در ادامه گزارش این روزنامه آمده است: دنی شنار رییس مرکز امنیت وزارت حمل و نقل رژیم صهیونیستی در سخنانی از سرویس های امنیتی اتحادیه اروپا خواسته است تدابیر امنیتی را برای توریست های اسرائیلی در مناطق مختلف اروپا افزایش دهند.