بهانه جدید تل‌آویو برای تکرار ادعاها ضد ایرانی

به گزارش فارس به نقل از هاآرتص، نخست وزیر اسرائیل روز دوشنبه اعلام کرد : ایران مضنون اصلی بمب گذاری در ماشین مقامات اسرائیلی در هند و تفلیس است؛ وی همچینن در ادامه خواهان انجام اقداماتی برای متوقف کردن عملیات ترور از سوی ایران گردید.

این اظهارات نتانیاهو پس از انفجار بمبی در نزدیک سفارت اسرائیل در دهلی نو و زخمی شدن همسر یکی از دیپلمات های اسرائیلی بیان شد.

این اتفاق درست یک روز پس از چهارمین سالگرد ترور عماد مغنیه یکی از فرماندهان نظامی حزب الله به دست عوامل اسرائیلی اتفاق افتاد.

نتانیاهو در سخنان خود مدعی شد این حملات تروریستی با همکاری ایران و حزب الله انجام شده است و بار دیگر ایران را بزرگترین تروریست جهانی دانست.

نتانیاهو گفت: در ماه‌های اخیر شاهد چندین حمله به شهروندان اسرائیلی و یهودیان در کشورهای مختلف از جمله آذربایجان و تایلند بوده ایم. می توانیم همه این حملات با با همکاری نیروهای محلی خنثی کنیم.

وی همچنین اظهار داشت: دولت اسرائیل و تمام سرویس های امنیتی تلاش خود را بر علیه اقدامات تروریستی ایران انجام خواهند داد.

وزیر امور خارجه اسرائیل نیز با اعلام اینکه اسرائیل حمله به مقامات اسرائیل را تحمل نخواهد کرد، گفت : حمله علیه دیپلماتهای اسرائیلی به این معنی است که دولت و شهروندان اسرائیلی با خطر تهدید به ترور در سطحی فیزیکی و دیپلماتیک مواجه هستند .