تهدید اوباما از تهدید القاعده خطرناک‌تر است

تام تانکردو ،يکي از نمايندگان جمهوري خواه سابق مجلس سناي آمريکا با اشاره به خطرناک بودن مواضع سياسي باراک اوباما استيضاح وي را ضروري خواند.
به گزارش افکار، باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فاکس نیوز نوشت: با گسترش اعتراضات عمومی و نارضایتی از عملکرد باراک اوباما رییس جمهور ایالات متحده، تام تانکردو، نماینده جمهوری خواه و عضو سابق مجلس کنگره آمریکا، سیاست های اوباما را برای شهروندان آمریکایی خطرناک توصیف کرده و بر ضرورت استیضاح وی تاکید کرد.
بر اساس این گزارش، " تانکردو " پنج دوره در مجلس آمریکا فعالیت سیاسی داشته و یک مرتبه نیز نامزد حضور در انتخابات ریاست جمهوری شده بود، وی در گفتگوی زنده خود گفت: در شرایط فعلی تهدید باراک اوباما برای ما به مراتب از تهدید القاعده خطرناک تر است؛ زیرا گروهک القاعده خارج از مرزهای ایالات متحده هستند، در حالی که اوباما در داخل کشور به نابودی آمریکا مشغول است.
وی همچنین به شعار انتخاباتی اوباما در زمان مبارزات انتخاباتی در مورد تغییر ایالات متحده اشاره کرد و گفت: وی درحقیقت قصد دارد با استفاده از اختیارات خود تغییرات خطرناکی در کشور به وجود آورد.
تانکردو در پایان افزود: مطمئن هستم کنگره فعلی اوباما را استیضاح نمی کند و وی می تواند با آسودگی به تخریب قانون اساسی آمریکا ادامه دهد.