به گزارش مهر، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی سه شنبه شب در جلسه مجمع عالی بسیج سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، بیان داشت: سالها پیش حضرت امام خمینی (ره) پرچم قیامی را علیه ظالمان برافراشت که عده بسیاری به حضرت امام خمینی (ره) ایمان آوردند و انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی از همان ابتدا به امام(ره) اعتقاد نداشتند و از مسیر خارج شدند، عده ای در میانه راه خسته شدند و به مسیر دیگری رفتند و برخی دیگر نیز پس از تحمل سختی های فراوان به اردوگاه دشمن پیوستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی ریزشهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با وجود برخی ریزشهای انقلاب اسلامی اما رویشهای انقلاب بسیار بیشتر و خالصانه تر نسبت به ریزشها بوده است.

سردار نقدی با اشاره به رفتن برخی عناصر دولت اصلاحات به دست بوسی پادشاه عربستان، تصریح کرد: برخی افراد ذلیل طی چند روز گذشته به اردوگاه پادشاه عربستان رفته اند و برای او که علیه اسلام و به نفع صهیونیستها سخنرانی کرده کف زده اند.

وی افزود: امروز نیز پرده نفاق بسیاری از آنها کنار رفته و مشخص شده فردی از این جریان پیش از انتخابات سال ۸۸ به دست بوسی پادشاه عربستان می رود و از او کسب تکلیف می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش مجلس ششم برای برداشتن موانع از مقابل ضد انقلاب، عنوان کرد: وزیر ارشاد دولت اصلاحات که هم اکنون به اردوگاه دشمن پیوسته شبها به منزل کارگردانهای سینما می رفت تا با دادن پاکت دلار آنها را راضی کند که علیه نظام جمهوری اسلامی فیلم بسازند.

سردار نقدی اضافه کرد: همچنین یک عضو اصلاحات پیش از انتخابات سال ۸۸ به بحرین رفت تا پادشاه جنایتکار بحرین به آنها کمک مالی کند که او هم این کمک مالی را انجام داد.

وی با اشاره به مقابله این افراد با شهدا و بسیج، بیان داشت: افرادی که از دشمن کمک مالی می گرفتند به مقابله با شهدا و بسیج نیز پرداختند اما تک تک نیروهای آنها شکست خوردند و جریان اصیل انقلاب اسلامی همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین فتنه ۸۸ را مکری الهی عنوان کرد و افزود: فتنه ۸۸ مکر و حیله ای بود از سوی خداوند برای رسوا کردن ریاکاران و بیرون ریختن زباله های انقلاب، به طوری که پس از این فتنه انقلاب ما خالص تر شده و هرروز بر شکوفایی آن افزوده می شود.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا از ایران احساس خطر می کند، اظهار داشت: در آخرین سند راهبردی منتشر شده آمریکا کشورهای ایران و چین به عنوان خطرات تهدید کننده آمریکا معرفی شده اند که احساس خطر آنها از سوی ایران نتیجه ایمان، باور و ایستادگی ملت ایران در خط ولایت و استمرار خط شهدا از سوی ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جریان اصیل انقلاب اسلامی با وجود تمامی این مشکلات با قدرت به راه خود ادامه می دهد و دشمنان همانند کف روی آب هستند که همواره از ملت ایران شکست می خورند.