به گزارش افکارنیوز به نقل ازایران ، پلیس جنایی تهران با پیدا شدن جسد سوخته این دانشآموز دختر در میگون خود را با یک معمای پیچیده روبهرو دیده است.

ساعت ۷ صبح روز سه‌شنبه ۹ اسفندماه سال جاری ۲ خواهر دبستانی خود را آماده می‌کردند که به مدرسه‌شان در محله میگون اوشان بروند، خواهر بزرگتر که کلاس پنجم بود وظیفه داشت هر روز صبح برای خواهر کوچکترش به نام حدیثخوراکی بخرد، این دختر وقتی به داخل مغازه سرکوچه رفت تا برای حدیثکوچولوی ۸ ساله کیک و ساندیس بخرد وقتی بیرون آمد اثری از خواهرش ندید.

خواهر بزرگتر به گمان اینکه خواهر بازیگوشش به مدرسه رفته است به راهش ادامه داد و به مدرسه رفت پس از زنگ نخست معلم حدیثسراغ وی را از خواهرش گرفت، این دختر که فکر می‌کرد خواهرش در مدرسه بوده است بعد از این خبر سریع به خانه برگشت و موضوع ناپدید شدن خواهرش را به پدرش که برای عمل جراحی مادرش به تهران رفته بوداطلاع داد.

پس از یک ساعت پدر و مادر حدیثکوچولو خود را به میگون رساندند و برای پیدا کردن دخترشان دست به دامان اهالی محل و پلیس شدند و به هرجا که به فکرشان می‌رسید رفتند ولی اثری از دخترشان نبود. خانواده حدیثکوچولو از نبود دخترشان شوکه شده بودند و عصر همان روز خبری را شنیدند که هیچگاه انتظار آن را نداشتند، جسد دختری سوخته شده در یکی از استخر‌های این محله کوهستانی پیدا شده بود. پلیس اوشان کشف جسد را تأیید کرد و پدر حدیثبرای شناسایی جسد دختر سوخته به آنجا رفت.

بدن این دختر بر اثر سوختگی شدید قابل شناسایی نبود و تنها چیزی که از آن سالم به جامانده بود. گوشواره‌ای بود که برای چشم پدر آشنا بود و وی آن را سال قبل برای تولد دخترش خریده بود. پدر این دختر که با دیدن این صحنه حاضر نبود که قبول کند با جسد دختر کوچکش روبه‌رو شده از شدت ناراحتی از هوش رفت.

با شناسایی شدن جسد سوخته حدیث کوچولو تیمی از اداره تشخیص هویت برای بررسی جسد پا در قتلگاه این دختر گذاشتند و پس از چندین آزمایش متوجه شدند وی ابتدا به قتل رسیده است و سپس بدنش سوزانده شده و پس از آن به استخر آب انتقال داده شده است. بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران پرونده را برای رسیدگی در اختیار تیمی از اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار داد. بنابر گزارش خبرنگار شوک کارآگاهان با بررسی مقدماتی در محل حادثه احتمال میدهند که قتل این دختر کوچک به دلیل یک اختلاف خانوادگی باشد و هم اكنون آنان در حال رسیدگی به زوایای مختلف این پرونده هستند.