گربه ای که نامزد انتخابات شد! + عکس

به گزارش افکارنیوز به نقل از روزگار نو،این شبکه ضمن اعلام این خبر، افزود: این گربه که "هانک" نام دارد، ساکن شهر "اسپرینگفلد" در مرکز ایالت "ورجینیا" است. او به عنوان یک نامزد مستقل به شمار می رود.


در همین راستا «ماتیو اولیری» صاحب و رییس ستاد انتخابات این گربه، طی اظهاراتی در این باره گفت: در صورتی که " هانک " در انتخابات پیروز شود، اولین کاری که خواهد کرد، تلاش برای اشتغال زایی است.

گفتنی است دیگر شعار انتخاباتی این گربه " ظرفی پر از شیر داشته باشید " است. واجدین شرایط حضور در انتخابات مجلس سنای آمریکا برای اطلاع یافتن از دیگر برنامه های انتخاباتی " هانک " می توانند به صفحه شخصی وی در سایت های اجتماعی فیس بوک و تویتر مراجعه کنند.

ناگفته نماند رقبای انتخاباتی " هانک " سیاستمداران قدیمی و سرشناسی یعنی «جرج آلین» از حزب جمهوری و «تیم کین» از حزب دمکراتیک هستند.

لازم به یادآوری است که " هانک " اولین حیوانی نیست که نامزد انتخاباتی در آمریکا شده و یا وارد عالم سیاست می شود، بلکه پیش از این نیز سگی بنام " وودرو " نامزد انتخابات ریاست ایالت تکزاس در سال ۲۰۱۰ شد. سگ دیگری بنام " بوسکو " نیز از سال ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۴ رییس افتخاری شهر " سانول " در ایالت کالیفورنیا بود.