به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس،ماموستا مصطفی خاتمی اظهار داشت: نباید در بحث انتخاباتی بحث شکست مطرح شود چرا که افرادی که به مجلس راه نیافتهاند نیز از نظام هستند و برای دفاع از نظام باید تمام تلاشهای خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه تمام مردم ایران زیر یک پرچم واحد و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران که مزین به الله‌اکبر است زندگی می‌کنند، افزود: تمام اینها نشان دهنده وحدت کلمه در بین مردم ایران اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه انتخابات به خوبی و به سلامت در آذربایجان غربی به پایان رسیده و ۱۲ کاندیدای مجلس نیز در دور اول انتخاب شده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان غربی در سایه همدلی و وحدت توانستند صحنه‌ای به یاد ماندنی در عرصه انتخابات از خود به جای بگذارند.

خاتمی ادامه داد: امروز می‌بینیم دشمنان نظام اعتراف می‌کنند که مردم ایران را نشناخته‌اند چرا که مردم ایران همواره معادلات استکبار و همدستانش را به هم زده‌اند.

وی با ابراز امیدواری برای رفع مشکلات موجود در استان، اعلام کرد: افرادی که به مجلس نهم راه یافته‌اند باید در راستای رفع مشکلات شهر و استان خود کوشش کنند.

این مسئول گفت: شرکت در انتخابات وظیفه تمام مردم بود و امروز باید نمایندگان مجلس به وظایف خود در قبال نظام و مردم عمل کنند.