قدردانی لاریجانی از حماسه‌آفرینی ملت

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حماسهآفرینی مردم در انتخابات مجلس نهم تقدیر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بار دیگر چشمان جهانیان نظاره‌گر عظمت و غرور ملت قهرمان ایران شد. گام‌های راسخ مردان و زنان، پیران و جوانان با هر رنگ، لهجه و زبان، ایستاده در صف‌های طولانی شعب اخذ رأی، پاسخ عملی این ملت سرافراز به بدخواهان و دشمنان کوردل نظام بود.

آنچه در روز جمعه دوازدهم اسفندماه روی داد، برگ زرین دیگری از سند افتخارات مردم غیور ایران بود که با درک شرایط و اهمیت نقش خویش در پیشرفت و آبادانی کشور، به پای صندوق‌های رأی آمدند.

دشمنان از مدت‌ها قبل با ایجاد جنگ روانی و شایعه پراکنی‌های گسترده تلاش کردند تا در اراده محکم و سترگ این ملت بزرگ خلل وارد آورند و آنان را از خلق این حماسه بزرگ، مأیوس و یا منصرف سازند، اما نقشه‌هایشان همچون گذشته با مشت آهنین مردم این سرزمین، نقش بر آب گردید و برگ دیگری از ذلّت و خفّت را به دفترچه آرزوها و امیال بر باد رفته‌شان افزود.

همچنین شایسته است که از بیانات، رهنمودها و روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در ترسیم مسیر نظام و هدایت ملت برای خلق این حماسه عظیم تجلیل کنم که بی‌شک جایگاه بی‌بدیل ایشان نقش ممتاز و تعیین کننده‌ای در حضور مردم در صحنه‌های انقلاب و نظام داشته است.

سلام و درود خداوند بر این ملت بزرگ، رحمت الهی بر این مردم قهرمان و شورآفرین، خجسته باد این پیروزی درخشان، توفیق خداوند نثار تمام مردان و زنان این کشور که با هیچ زبانی نمی‌توان از عظمت و شکوه‌شان تجلیل کرد و تنها می‌بایست در برابر این لطف بیکران، سر تعظیم فرود آورد.

ملت سرافراز ایران با حضور چشمگیر و گسترده خود در انتخابات مجلس نهم بار دیگر به صیانت از مرزهای اعتقادی و آرمانی خویش برخاست و صلابت و استحکام نظام اسلامی را گواهی داد. این حماسه تاریخی و این مجاهدت ملی امانتی بزرگ و مسئولیت‌آور را به منتخبان ملت می‌سپارد که امید است آن را با توکل به خداوند متعال و اهتمام مجدّانه و پیگیر در ایفای وظایف نمایندگی پاس دارند.

اینجانب ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای همه منتخبان ملت در مجلس نهم، امید دارم که نمایندگان عزیز، حداکثر توان خود را برای اعتلای اسلام، خدمت به ملت بزرگوار ایران و گره‌گشایی از مشکلات مردم به کار گیرند، همچنین برای همه کسانی که به عنوان نامزدهای انتخاباتی در این صحنه حضور یافتند، اما رأی لازم را برای ورود به مجلس کسب نکردند، آرزوی توفیق، سربلندی و خدمت در دیگر سنگرها را دارم.

به همه برادران و خواهران یادآور می‌شوم که دوران رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته است، باید رقابت‌ها را کنار گذاشت، دست دوستی و برادری به یکدیگر داد و کمر به همت مضاعف برای خدمت به ملت شریف بست.

همچنین لازم میدانم از شورای نگهبان، وزارت کشور، نیروهای امنیتی و انتظامی، رسانههای گروهی و به ویژه صدا و سیما و همه دستاندرکاران انتخابات تقدیر و تشکر کرده و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند متعال مسئلت نمایم.