به گزارش افکارنیوز، اين هنرمند تئاتر و تلويزيون به ايسنا، گفت: قرار بود سنوات سه تن از اعضاي انجمن نمايش كه دچار بيماري هستند پرداخت شود تا بتوانيم هزينه درمانمان را تامين كنيم اما هنوز اين مبلغ به طور كامل به من پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: هفته گذشته به اداره کل هنرهای نمایشی مراجعه و به سرپرست این اداره اعلام کردم به دلیل شرایط درمانم‌، مبلغ سنواتم را به طور کامل بپردازند و با اینکه قول دادند این کار را انجام می‌دهند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

محب اهری اظهارنگرانی کرد: همه ترس من از این است که بزودی تعطیلات عید شروع می‌شود و دیگر نمی‌توان این دوستان را پیدا کرد اما درمان من ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، حسین محب اهری دچار سرطان غدد لنفاوی است. در حال حاضر این سرطان در ریه راست و چپ و گردن و پای او نفوذ کرده است.

این بازیگر تئاتر قرار بود درنمایش جدید مریم کاظمی با نام «آدم بلا دیو ناقلا» بازی کند که به دلیل بیماری‌اش نتوانست گروه اجرایی این نمایش را همراهی کند.

اين نمايش كه ويژه گروه سني نوجوان است، اين روزها در تالار هنر به صحنه ميرود و فردا ـ ۱۵ اسفند ماه ـ با حضور هنرمندان تئاتر و به احترام حسين محباهري اجرا ميشود.