رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار کشور گفت: با توجه به وضعیت آرام بازار و وفور کالاها، پیشبینی میشود در ایام پایانی سال قیمت آجیل و خشکبار کاهش یابد.

به گزارش روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، ‌ علی‌رضا ارزانی ممقانی در ارتباط با طرح فروش فوق‌العاده ایام نوروز اظهار داشت: این طرح از ابتدای اسفند ماه سال جاری آغاز و تا ۵ فروردین ماه ۱۳۹۱ ادامه می‌یابد که در این راستا ۵۵ واحد صنفی فعال در این طرح شرکت می‌کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار کشور تصریح کرد: با توجه به سود اندک فروشندگان آجیل و خشکبار، مقرر گردیده است که کالاهای عرضه شده در این طرح با قیمت عمده فروشی در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

ارزانی گفت: برای ایام پایانی سال جاری هیچ‌گونه نگرانی در بازار نیست و بازرسان اتحادیه به صورت مستمر از واحدهای صنفی سرکشی می‌کنند علاوه بر این خوشبختانه کمبودی را در بازار مشاهده نشده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار کشور در ارتباط با شهرک تخصصی آجیل و خشکبار در مشهد اظهار داشت: کارهای تحقیقاتی و علمی این شهرک صورت پذیرفته است و تنها تعیین زمین این شهرک و مراحل اداری آن در حال اقدام است که امیدواریم هرچه سریع‌تر انجام شود.

وی ادامه داد: این شهرک تخصصی به منظور ارائه آجیل و خشکبار با کیفیت به مردم ایجاد می‌شود تا مصرف‌کنندگان بتوانند به راحتی اطمینان کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار کشور گفت: به دلیل اینکه مشهد یکی از قطبهای تولید آجیل و خشکبار کشور است و نیز بیشترین میزان مصرف را در بین شهرهای کشور دارد به عنوان آزمایشی این طرح انتخاب شده است.