سرویس حوادث افکار نیوز - میگون روستایی خوش آب و هوا در منطقه رودبار قصران و نزدیک شمشک و فشم است. این روستا که طی سالهای گذشته محل دنج و آرامی محسوب میشد طی چند ماه گذشته با دو پروند قتل پیچیده روبرو شده است.

به گزارش افکار نیوز، در روز سه شنبه ۹ اسفند ماه سال جاری پلیس تهران جنازه ای سوخته یک دانش اموز دختر را در میگون پیدا کرد که هنوز معمای آن حل نشده است.

ساعت ۷ صبح ۲ خواهر دبستانی خود را آماده می‌کردند که به مدرسه‌شان در محله میگون بروند، خواهر بزرگتر که کلاس پنجم بود وظیفه داشت هر روز صبح برای خواهر کوچکترش به نام حدیثخوراکی بخرد، این دختر وقتی به داخل مغازه سرکوچه رفت تا برای حدیثکوچولوی ۸ ساله کیک و ساندیس بخرد وقتی بیرون آمد اثری از خواهرش ندید.

عصر همان روز، جسد دختری سوخته شده در یکی از استخر‌های این محله کوهستانی پیدا شده بود. پلیس کشف جسد را تأیید کرد و پدر حدیثبرای شناسایی جسد دختر سوخته به آنجا رفت.
طی روز گذشته پلیس با وجود دستگیری چند نفر و بازجویی های تخصصی همچنان موفق به یافتن قاتل یا قاتلین نشده است.

این در حالی است که چند ماه پیش نیز در کوچه ای که قتل این دختر بچه ۸ ساله اتفاق افتاده است یک پیرزن نیز به قتل رسیده بود.
مردم محلی به خبرنگار افکار نیوز گفتند که چند ماه پیش نیز در همین کوچه جنازه پیرزنی در منزلش کشف شد که قاتل یا قاتلان پس از خفه کردن پیرزن تمام اشیاء قیمتی وی را دزدیدند. از این سرقت نیز تا کنون رمز گشایی نشده است.

وقوع این دو قتل در یک کوچه و در یک روستای کوچک و ظرف چند ماه موجب نگرانی خانواده ها شده است. به طوریکه طی چند روز گذشته مردم نسبت به رعایت مسائل امنیتی از قبیل چند قفله کردن درب منزل بسیار حساس شده اند.
همچنین والدین نیز فرزندانشان را در مسیر رفت و برگشت تا مدرسه همراهی کرده و حضور تنهای آنها در روستا ممانعت می کنند.

با توجه به اینکه حضور افراد غریبه و ناشناس بدون جلب توجه تقریبا ناممکن است، فرضیه انتقام گیری خانوادگی مطرج شده است اما آتش زدن جنازه یک دختر معصوم شاید نشان از حضور یک قاتل روانی نیز باشد.