افکارنیوز: سرهنگ سعيد کفراشي، رييس کلانتري ۱۰۱ تجريش ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس، از دستگيري يک سارق در شمال تهران خبر داد که کابل هاي برق منطقه را مي ربود.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: " با توجه به تعداد سرقت های انجام شده در خصوص سرقت کابل برق در محدوده شمال تهران و میدان های تجریش و قدس و همچنین شکایت وکیل حقوقی اداره برق منطقه به ماموران کلانتری، اقدامات ماموران برای دستگیری و شناسایی متهم یا متهمان در این زمینه آغاز شد.


سرهنگ کفراشی توضیح داد: " پس از جلسه و توجیه گشت های انتظامی کلانتری در این زمینه، گشت های مستقر در محدوده استحفاظی کلانتری به محل اعزام و مراقبت از مکان ها و مناطق خلوت که امکان سرقت کابل های برق و مخابرات وجود داشت تحت نظر قرار گرفت.


وی افزود: " این روند ادامه داشت تا اینکه اقدامات ماموران نتیجه داد و شب گذشته یکی از گشت های انتظامی موفق شد یک سارق را هنگم سرقت کابل های برق یکی از کوچه های فرعی میدان تجریش را هنگام سرقت کابل های برق خیابان مذکور شناسایی و دستگیر کردند.


سرهنگ کفراشی اضافه کرد: " این متهم یکی از اتباع افغان بود در کلانتری ضمن اعتراف به جرم خود عنوان داشت که با استفاده از تاریکی و خلوتی خیابان کابل های برق منطقه را می ربوده و در فرصتی مناسب به خریداران اموال مسروقه می فروخته است.


کلانتر ۱۰۱ تجریش با عنوان اینکه متهم برای انجام تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد گفت: " اقدامات و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری همدستان مالخر این متهم ادامه دارد.