اختلاف خانوادگی از زن‌ قاتل ساخت

افكار نيوز:رئيس پليس آگاهي استان تهران گفت: بيست و دوم ارديبهشت ماه امسال از طريق تماس يكي از شهروندان با مركز فوريتهاي پليس ۱۱۰ شهرستان شهريار گزارشي دريافت شد مبني بر اينكه جسد مردي ناشناس در داخل زمين باير واقع در اطراف شهريار رها شده است، با دريافت اين خبر، بلافاصله مأموران اداره مبارزه با جرائم جنائي به محل مورد نظر اعزام و بررسيهاي پليسي را آغاز كردند.
اسماعیل هادئی گفت: کارآگاهان در تحقیقات اولیه هویت جسد را به نام آرش م ۲۶ ساله شناسایی و پی بردند وی در اثر اصابت جسم تیز در ناحیه گردن دچار خونریزی شده و جان خود را از دست داده است.
هادئی اظهار داشت: با تشکیل پرونده‌ای تحت عنوان قتل، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و بررسی‌ها جهت شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز شد.
رئیس پلیس آگاهی استان تهران ادامه داد‌: مأموران در ابتدا از همسر مقتول تحقیقات انجام دادند که وی از موضوع قتل اظهار بی اطلاعی کرد و اظهار داشت مقتول یک روز قبل از کشف جسد از منزلشان برای کار خارج و دیگر برنگشته و از طریق پلیس از قتل وی با خبر شده است.
هادئی گفت: در ادامه پیگیری‌ها، چند نفر مظنون شناسایی و به اداره آگاهی احضار شدند که با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم، نتیجه‌ای حاصل نشد.
رئیس پلیس آگاهی استان تهران اضافه کرد: با توجه به اینکه در ادامه تحقیقات اطلاعاتی، مأموران پی بردند مقتول با همسرش اختلاف خانوادگی داشته، همسر وی دوباره به اداره آگاهی احضار و مورد بازجوئی قرار گرفت که در اظهارات همسر مقتول تناقض‌های فاحش مشاهده شد و سر انجام در ادامه بازجوئی‌های تخصصی وی به قتل همسرش با همدستی فردی به نام «فریدون ح» اعتراف کرد.
متهم دستگیر شده درباره چگونگی قتل همسرش اظهار داشت: مدتی پیش با مقتول اختلاف پیدا کرده و پس از آشنایی با فردی به نام «فریدون - ح» و نقشه قتل همسرش را کشیده و سرانجام با مشارکت دو تن دیگر، وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده و جسدش را در بیابان‌های اطراف شهریار رها کردند.
هادئی گفت: با اخذ اعترافات متهم، بلافاصله مخفیگاه متهمان دیگر شناسایی و همگی در یک عملیات غافلگیرانه از سوی کارآگاهان دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان تهران افزود: متهمان به قتل «آرش ح» با همدستی همسر مقتول اعتراف کرده و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.