به گزارش افکارنیوز به نقل از شرق ، اين جوان كه شهداد نام دارد دو سال قبل خواهرش الف را به قتل رساند و صبح ديروز پاي ميز محاكمه رفت. در ابتداي جلسه محاكمه كه در شعبه ۷۴ دادگاه كيفرياستان تهران برگزار شد نماينده دادستان در توضيح كيفرخواست گفت: دوم بهمن دو سال قبل به ماموران خبر دادند جسد زن جواني به نام الف پيدا شده است.

وقتی جنازه به پزشکی قانونی انتقال یافت، بررسی‌ها فاش کرد این زن بر اثر خفگی جان خود را از دست داده ‌است. متخصصان اعلام کردند مقتول با جسمی نرم و قابل انعطاف که دور گردنش پیچیده ‌شده به قتل رسیده ‌است. ماموران شوهر زن ۱۸ساله را مورد بازجویی قرار دادند اما این مرد گفت خبری از علت قتل زنش ندارد و وقتی جسد او پیدا شد سرکار بود.

نماینده دادستان ادامه داد: پلیس گفته‌های شوهر الف را مورد بررسی قرار داد و تحقیقات ثابت کرد واقعیت را گفته است و زمان قتل در محل کارش حضور داشت. در ادامه بررسی‌ها با توجه به اینکه لباس‌هایی که بر تن الف بود لباس راحتی خانه ‌بود پلیس مطمئن شد این زن توسط یکی از اعضای خانواده‌اش به قتل رسیده و جنایت در خانه اتفاق افتاده ‌است.

بنابراین شهداد برادر الف مورد بازجویی قرار گرفت. این جوان که در ابتدا سعی داشت قتل را انکار کند زمانی که با سوالات پی‌درپی ماموران روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود و گفت خواهرش را کشت چون فکر می‌کرد او زن خیانتکاری است. نماینده دادستان تهران ادامه ‌داد: با توجه به مدارک موجود در پرونده، از جمله اعترافات متهم، بازسازی صحنه قتل و سایر قراین موجود درخواست صدور حکم قانونی در این پرونده را دارم.

سپس اولیای‌دم الف در جایگاه حاضر شدند و گفتند شکایتی از پسرشان ندارند. پدر مقتول گفت: الف دخترم کشته‌ شده است. او بی‌گناه بود و من این را می‌دانم اما کسی که او را کشته پسرم است و نمی‌توانم مجازاتش کنم. بنابراین به عنوان ولی‌دم گذشت می‌کنم. در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد. او گفت: اتهام قتل را قبول دارم و از کارم خیلی پشیمان هستم اما نمی‌توانم هیچ‌چیز را به عقب بازگردانم.

او در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت: مدتی بود متوجه شده ‌بودم خواهرم رفتارهای مشکوک دارد. او شوهر داشت و من از این می‌ترسیدم که به او خیانت کرده ‌باشد. این موضوع کابوس زندگی من بود. از او خواستم درباره کارها و رفتارهایش توضیح دهد اما او خیانت به شوهرش را انکار کرد. ما باهم دعوا کردیم و خواهرم به من گفت اصلا این مسایل به تو ربطی ندارد. خیلی حالم بد بود غیرتم اجازه نمی‌داد بنشینم و تماشا کنم خواهرم به شوهرش خیانت کند. به همین دلیل هم روز حادثه به خانه‌اش رفتم و دوباره در این‌باره از او سوال کردم.

باز هم داشتن رابطه پنهانی را قبول نکرد و ما سر این موضوع با هم جروبحثکردیم. دیگر اعصابم خرد شد، کنترل خودم را از دست دادم و خواهرم را کشتم. بعد به خانه برگشتم. متهم در ادامه گفت: همان لحظه که الف الف را به قتل رساندم از کرده‌ام پشیمان شدم اما دیگر کاری از دستم برنمی‌آمد. خیلی عذاب می‌کشم. او خواهرم بود و من دوستش داشتم. نمی‌دانم چرا این‌طور شد. ما رابطه خوبی باهم داشتیم و من نباید به او مشکوک می‌شدم و این رفتارم اشتباه بود. بعد از گفته‌های متهم وکیل مدافع او در جایگاه حاضر شد و دفاعیات خود را مطرح کرد. در پایان هیات قضات با توجه به اعلام رضایت اولیای‌دم برای صدور رای دادگاه به لحاظ جنبه عمومی جرم وارد شور شدند و به زودی رای خود را صادر خواهند کرد.