به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، زني در دادگاه خانواده حضور يافت و درخواست جدايياش را به قاضي دادگاه ارائه كرد و خطاب به قاضي گفت: سال ۸۸ با شوهر ازدواج كردم و از همان ابتدا متوجه اعتياد همسرم شدم اما، با وساطت برخي از اقوام، به زندگي ادامه دادم تا شايد همسرم اعتيادش را ترك كند.


وی ادامه داد: ‌خانواده شوهرم از لحاظ مالی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و مخارج زندگی‌ ما را آن‌ها تامین می‌کردند و به نظر من دلیل اصلی تنبلی و اعتیاد همسرم، خانواده‌اش هستند.


زن جوان که ۲۴ سال داشت، با بیان اینکه شوهرم زمانی که شیشه و کراک مصرف می‌کند دیوانه می‌شود، افزود: شوهرم هر زمانی که مواد مخدر مصرف می‌کند، من را به شدت کتک می‌زند، به طوری که اعضای بدنم دچار شکستگی می‌شود، اما من با تمام این مشکلات کنار آمدم تا شاید همسرم بتواند مواد مخدر را کنار بگذارد.


وی خاطر نشان کرد: شوهرم بارها در حضور مادرم من را کتک زده است و یک بار که مادرم اجازه نداد من راکتک بزند، بی‌شرمانه مادرم را به شدت کتک زد.


زن جوان در حالی که به آرامی گریه می‌کرد، گفت: من دیگر نمی‌خواهم با شوهرم به زندگی ادامه دهم و خواهان جدایی از او هستم، همچنین شوهرم سه ماه است که من را در منزل مشترک‌مان رها کرده و به منزل پدری‌اش رفته است.


به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن جوان به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و رسیدگی به پرونده را به جلسه بعد موکول کرد.