به گزارش افکارنیوز به نقل ازايسنا، سرهنگ قطبزاده با بيان اينكه در پي اعلام پاسگاه انتظامي قلعهقاضي بندرعباس مبني بر واژگوني يك دستگاه خودرو به علت درگيري فيزيكي سرنشينان در محور ميناب به بندرعباس، ماموران به محل اعزام شدند گفت: ماموران با حضور در صحنه حادثه دريافتند يك دستگاه پژو با سه سرنشين در حاشيه جاده واژگون و به صورت كامل سوخته است اما قبل از آتشسوزي تمامي سرنشينان به بيرون از خودرو منتقل شدند و يكي از آنان به علت شدت مصدوميت با آمبولانس به بيمارستان اعزام شده است.

وی با بیان اینکه مالک خودرو که آسیبی جدی به وی وارد نشده بود به ماموران گفت: دو جوان در شهرستان میناب خودروی مرا به صورت دربست به مقصد بندرعباس کرایه کردند که پس از سوارشدن و حرکت به سمت مقصد با تهدی چاقو قصد ربودن خودرو را داشت که من مقاومت کردم و در این کش و قوس خودرو بر اثر سرعت زیاد و عدم‌کنترل واژگون شد.

قطب‌زاده ادامه داد: متهم دیگر که جراحت سطحی دیده بود پس از مداوای سرپایی دستگیر شد و به شش فقره زورگیری خودرو با همین شیوه با کمک همدسش اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان افزود: طبق اعلام پزشکان بیمارستان، متهم ردیف اول بر اثر شدت جراحات وارده دچار ضربه مغزی شده و در حال جدال با مرگ است.