دستگیری ۴تن ازاراذل واوباش جنوب تهران

به گزارش فارس، سرهنگ علیرضا محرابی گفت: چند روز پیش ۴ تن از اراذل و اوباش جنوب تهران در منطقه زمزم طی یک اختلاف شخصی با یکدیگر درگیر و با سلاح سرد اقدام به ضرب و شتم یکدیگر کردند. که در این درگیری یک نفر مجروح شد.

این فرمانده انتظامی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به موقع شهروندان باعثحضور سریع پلیس در صحنه شد گفت: ‌ مأموران پایگاه هفتم با حضور در صحنه دو نفر از چهار نفر موثر در این درگیری را دستگیر و به جهت رسیدگی قانونی به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: ۲ نفر دستگیر شده در صحنه به اسامی امیر و سعید در بازجویی‌های خود به جرایم خود مبنی بر شرارت، ‌ عربده‌کشی و ارعاب شهروندان با سلاح سرد اعتراف و به دادگاه جهت رسیدگی قضایی معرفی شدند.

محرابی گفت: به دلیل حساسیت پرونده و برحسب دستور مقام قضایی تحقیقات برای دستگیری دو نفر دیگر که در هنگام حضور پلیس از صحنه متواری شده بودند در دستور کار قرار گرفت تا اینکه مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت مخفیگاه این دو متهم را شناسایی و هر ۲ نفر آنها را در خیابانی واقع در قلعه‌مرغی شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این ۲ نفر به اسامی ظفر و سعید از اراذل و اوباش سابقه‌دار منطقه بوده که تا کنون جرم‌های بسیاری از جمله شرارت، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و حمل سلاح سرد را در پرونده خود دارند.