در این مراسم تیم کوک مدیر عامل و تعدادی دیگر از مدیران اپل به سخنرانی میپردازند. خبرنگاران و اعضای رسانههای جهانی به سالن این مراسم دعوت شدهاند.
تیم کوک، مدیر عامل اپل به سالن وارد شد. بعد از خوش آمدگویی به حضار در مورد دوره جدید کامپیوترهای شخصی صحبت کرد. او دوره جدید را عصر " انقلاب بعد از کامپیوترهای شخصی " نامید. او گفت اپل در سال گذشته ۱۷۲ میلیون دستگاه آی‌پد، آی‌فون و آی‌پاد فروخته است.

قرار است نسخه ژاپنی نرم‌‌افزار سیری(رابط صوتی iOS) منتشر شود. کوک همچنین خبر از انتشار نسخه ۵.۱ سیستم عامل iOS می‌دهد.

ادی کیو، جانشین مدیرعامل اپل برروی صحنه حاضر شد. تلویزیون اپل را معرفی کرد. دستگاه‌هایی با قابلیت نمایش تصاویر ۱۰۸۰p. این دستگاه قابلیت دانلود محتوی از فروشگاه iTunes را دارد. محتوی همچنین از سرویس پردازش ابری اپل قابل دانلود است.

رابط گرافیکی این دستگاه شبیه iOS است. این محصول ۹۹ دلار قیمت دارد و تا هفته آینده به بازار عرضه می‌شود
تیم کوک دوباره برروی صحنه بازگشت. او اعلام کرد که اپل در سه ماهه پایانی سال گذشته ۱۵.۴ دستگاه تبلت آی‌پد فروخته است و این میزان از تمام فروش کامپیوترهای شخصی شرکت‌های تولید کننده دیگر بیشتر است. او افزود: " کاربران محصولات اپل به ما می‌گویند که آی‌پد بهترین ابزار برای وب‌گردی و کتاب‌خواندن
استفیل شیلر مدیر بازاریابی اپل برروی صحنه حاضر شد. وی رسماً از آی‌پد۳ رونمایی کرد. دوربین ۵ مگاپیکسلی، فیلم برداری HD، پردازشگر گرافیکی چهار هسته‌ای A۵X، پشتیبانی از شبکه نسل چهارم موبایل(LTE)، ضخامت ۹.۴ میلی‌متری و ۱.۴ پوند وزن و قیمت ۴۹۹،۵۹۹ و ۶۹۹ از خصوصیات آی‌پد جدید است.

یکی دیگر از مدیران اپل برروی صحنه آمد و یکی از محصولات شرکت Autodesk اپلیکیشنی به نام Sketchbook Pro را معرفی کرد که ماه آوریل عرضه می‌شود.
مایکل کپس مدیر عامل شرکت Epic Games، سازنده بازی Infinity Blade یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سه بعدی آی‌پد برروی صحنه حاضر شد. وی خبر از عرضه داستان جدیدی از این بازی به نام Dungeons داد. فیل شیلر دوباره به صحنه بازگشت. او خبر از به‌روزرسانی مجموعه نرم‌افزارهای iWorks داد. او گفت که نرم‌افزارهای Keynote، Pages و Numbers با همان قیمت ۹.۹۹ دلار عرضه می‌شوند. او در مورد نرم‌افزار موسیقی Garage Band نیز خبر از اضافه شدن قابلیت‌های هوشمند جدید و همچنین همزمان سازی با iCloud دادقابلیت جالبی که در این اپلیکیشن اضافه شده، امکان اتصال چهار دستگاه به یکدیگر و اجرای ساز‌های مختلف به صورت همزمان است.