مظلومی: کروش ازمن هم خوش‌شانس‌تراست

به گزارش خبرآنلاین؛پرویز مظلومی در نشست خبری بازی با راه آهن در مورد این بازی گفت: امیدوارم فردا بازی خوبی را ارائه کنیم، چون راهآهن در دور رفت تیم ما را خیلی اذیت کرد و با وجود اینکه یک گل جلو بود بازی را بست. راهآهن بدشانس بوده و جایگاه این تیم در رتبه پانزدهم جدول نیست و میدانم که آنها کار سختی را در پیش دارند و امشب طی جلسهای روند آنها را بررسی میکنیم تا در بازی فردا به سه امتیاز برسیم و از صدر جدول عقب نمانیم.
او در ادامه در مورد قرعه کشی جام جهانی هم حرف زد و گفت: «با توجه به گروه‌بندی انجام شده، از حالا صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ را تبریک می‌گویم. صعود تیم ملی به جام جهانی را تبریک می‌گویم و اگر قرار است این تیم‌ها را هم نبریم بهتر است که به جام جهانی نرویم. البته کروش خیلی خوش‌شانس است برخلاف اینکه همه به من می‌گویند من خوش‌شانس هستم اما کروش خوش‌شانس‌تر است.»

او در پایان گفت: متأسفانه خیلی ها فکر می کنند من از کروش انتقاد میکنم اما اگر به آرشیو خودتان رجوع کنید من اولین مربی بودم که از آمدن او حمایت کردم و به فدراسیون تبریک گفتم. او مربی بزرگی است اما من به خاطر برنامهریزی انتقاد میکردم. جباری و تیموریان اگر در تیم ملی باشند آیا به نفع فوتبال ملی نیست؟ روی این بازیکنان سرمایهگذاری شده و حالا باید از آنها استفاده کرد. ما از هواپیما پیاده نشده باید با راهآهن بازی کنیم. پنج روز بعد باید در فینال حذفی به میدان برویم و این مسائل به ما فشار وارد کرده است.